bugün

newton un üzerine düşen göktaşı olsaydı

muhtemelen o zaman da;

"hımmm.. demek uzayda cisimlerin kendi aralarında çekim gücü yok... iyi de düşe düşe niye kafama düştü yine bu? hemen laboratuvara gitmeliyim..."

diyecekti ve sonuçta tekrar, kepler' den kalan 3 yasayı miras olarak devralıp, yine evrensel kütle çekim yasasını bulacaktı. *
© copyright 2005 - 2026