bugün
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ktç abinin çaylak olması5
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- true nun çaylak olması5
- velvet27
- kürtçülerin algıları3
- yazarların iyi olduğu konular5
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- kemalist dünya19
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- beşar esad3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- ebu muhammed el culani4
- tavuk iskender4
- ingiliz aksanı6
- çomar putu4
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- kemalistler10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kadir inanır3
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kürtçülük2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- beynin güzelce yıkanması3
- birader yazar olmak13
- bir gecede cahil kaldık5
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- kemalist tokatlamak2
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- üniversitelerin gereksiz olması10
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
entry'ler (614)
martta okula gidiyorum diye çıkıp lvive gidicem.
Yaptığınız işe övgüler alıyorsunuz; ancak işin kendisine değil, bir kadının o işi yapabilmiş olmasına. Çevrenizdeki erkekler size hayranlık dolu gözlerle bakıyorlar. Bir yandan bu durum sizi heyecanlandırırken; diğer yandan anlamlandıramadığınız, sizi rahatsız eden bir şeyler var.
Anlamlandırılamayan, hem sevgi dolu hem de rahatsız edici bu duruma, centilmenlik diyebilirsiniz ya da sosyal psikologların deyişiyle: Korumacı cinsiyetçilik.
Anlamlandırılamayan, hem sevgi dolu hem de rahatsız edici bu duruma, centilmenlik diyebilirsiniz ya da sosyal psikologların deyişiyle: Korumacı cinsiyetçilik.
Bir milyondan fazla boş konut var ülkede. Ama insanlar parklarda yatıyor.
Milyonlarca çocuk, yaşlı, yetişkin, yeterli besin olduğu halde, sırf yoksul oldukları için yetersiz besleniyor.
Açlık sınırının altında milyonlarca işçimiz ve sürüsüne bereket dolar milyarderimiz var.
Çocuklara miras bırakmamız gereken ormanlar, sulak alanlar, denizler, ırmaklar üç beş kişinin imzasıyla sermayeye peşkeş çekilip yok ediliyor.
Ülkeyi yönetenlerin rüşvet görüşmeleri deşifre oluyor, bizim vergilerimizle terör örgütlerine kaynak sağlarken suç üstü yakalanıyrlar, tek bir tanesi yargılanmıyor.
Ülkede muhalif tek yayın organı kalmadı, hepsi malum çıkar gurubunun güdümünde manipülasyon aygıtı haline geldi.
Bir kaç şirketin kar hesapları, bir kaç siyasinin ihtirasları yüzünden çocuklarımız yabancı topraklarda ölmeye - öldürmeye gönderiliyor.
Ama mesele Sinan Çetin'in oğlunun parayı bastırıp hapisten yakayı sıyırmasına gelince "adalet duygumuz zedeleniyor"...
Bunca şeyden sonra çoktan yerle bir olması gereken adalet duygunuz hala "zedelenebilir" halde ise siz o duyguya iyice bir bakın. "Atalet"tir o.... "Adalet" olsa duramazsınız... alıntıdır.
Milyonlarca çocuk, yaşlı, yetişkin, yeterli besin olduğu halde, sırf yoksul oldukları için yetersiz besleniyor.
Açlık sınırının altında milyonlarca işçimiz ve sürüsüne bereket dolar milyarderimiz var.
Çocuklara miras bırakmamız gereken ormanlar, sulak alanlar, denizler, ırmaklar üç beş kişinin imzasıyla sermayeye peşkeş çekilip yok ediliyor.
Ülkeyi yönetenlerin rüşvet görüşmeleri deşifre oluyor, bizim vergilerimizle terör örgütlerine kaynak sağlarken suç üstü yakalanıyrlar, tek bir tanesi yargılanmıyor.
Ülkede muhalif tek yayın organı kalmadı, hepsi malum çıkar gurubunun güdümünde manipülasyon aygıtı haline geldi.
Bir kaç şirketin kar hesapları, bir kaç siyasinin ihtirasları yüzünden çocuklarımız yabancı topraklarda ölmeye - öldürmeye gönderiliyor.
Ama mesele Sinan Çetin'in oğlunun parayı bastırıp hapisten yakayı sıyırmasına gelince "adalet duygumuz zedeleniyor"...
Bunca şeyden sonra çoktan yerle bir olması gereken adalet duygunuz hala "zedelenebilir" halde ise siz o duyguya iyice bir bakın. "Atalet"tir o.... "Adalet" olsa duramazsınız... alıntıdır.
Ateş olmayan yerden duman çıkmaz.
Yöneticisi çok mücadeleciymiş.
Lanet olsun toplumumuzun kansyan yarası hayır saç yağlı olabilir sen neden cama kafanı dayayıp o mide bulandırıcı lekeyi bırakıyorsun.
Karı değil kadın ayrıca kadınlar höt möt tarzı kelimeler kullanmazlar.
Arabaya veriyordur.
Düğün istemeyen kız dünya üzerinde yoktur o yüzden vazgeçtim bu isteğimden sizde yol yakınken vazgeçin ve düğününüzün nasıl olacağı hakkında geleceğe dair planlar yapın.
Gülhanın galaksi rehberi en iyisi en tatlısı en samimisi.
Demirden korksaydık trene binmezdik diyen insanla ölümüne kapışır.
Şimdi milliyetçilik bizim ülkede ırkçılık olarak kullanıldığından kendine yer arayan milliyetçilikte sağcıların yerini almıştır.siyasi ortam çok karışık beni bulaştırmayın ölümüne saçmalarım.
Rte şakalan şaka binali.
Mesafe 1 1.5 km ise yürürüm tek başımaysam tabi yoksa arkadaş dırdırıve tribi çekemem niye yürütüyosun hava koşullarına göre çok sıcak veya çok soğuk diye şikayet ederler sanki ben yürümüyormuşum gibi birde cins cins konuşurlar siktir de çekemiyorum alttan alıp sineye çekiyorum.
içleri fesat lan bunların.
Kola veya çay neden tüketiliyorsa alkolde o yüzden tüketilir.
Hiçbir şeye inanmamaya inanıyorlar.
bir arkadaşım var çocuk akpli eski milliyetçilerden neyse konumuz bu değil. bu arkadaş hiç çalışmaz telefonunda 2 -3 gb interneti olsun hayatta çalışmaz olmadığında günü birlik işlere gider 2 gün çalışır bırakır abisi cezaevinde babası hasta kardeşi askerde ev kira ama adam gamsızlıkta nirvanaya çıkmış. bütün sosyal medya hesaplarına üye belki burayada üyedir bilemiyorum.facebbook twiter tinder bado aklıma daha gelemeyecek onlarca siteden karı kız düşürmeye çalışıyor bütün amacı bu adamın yaratılış gayesi sanki buymuş gibi gece gündüz demeden azimle karı kız peşinde. yanında bi kız gördümü kanka bu kim falan diye soruyor pezevenk en yakın arkadaşının kız kardeşine yavşamış kız beni aradı bana aşıkmış falan fistan yok dedim onun derdi başka sakın inanma neyse kız evli şuan tabi çocuğun bundan hala haberi yok bende söylemedim. işi düşmeden hayatta aramaz gelen aramalara bile cevap vermez hep borç para ister 1 sene sonra verir karaktersizin önde gideni ama on numara müslüman namazında niyazında şaşırıyorum nasıl böyle çok karakterli olabiliyor diye. rehberden sildim facedenden yolda gördüğümde selam vermiyorum en son 20 tl istemişti kanka 2 gün sonra para alıp vericem diye getirmedi 3 4 ay oldu neyse getirmesin istemiyorum.
batmandaki petrol geliyor aklıma.
uhu alıp bali niyetine çekiyor tırrekler.