bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır9
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- fazla kilo2
- yazarların imza parfümleri3
- dil2
- insan2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- ameliyat olmak7
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması3
- dünya8
- egay sucukcu8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- kolu kıllı kız4
- gocu2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- düşün ki o bunu okuyor17
- bir insanı sevmek2
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- pakistan3
- hindistan3
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- velvet13
- fas6
- sözlük kızlarının vücutları15
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- guyana4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- yaşamak üzerine2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- aşure günü3
- bosna hersek3
- japonya4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
entry'ler (8)
merhaba
dün akşam arkadaşımla restoranda bir şeyler yemek, içmek için nakkaştepe de la colina isimli bir mekana gittik. girer girmez işletme müdürü olduğunu sonradan öğrendiğim mafya kılıklı bir adam. bize yemek yicek misiniz diye sordu. bizde bi otursaydık keşke diye düşündük. sonra sıcak içecek servisimiz yok ama tatlı alırsanız var dedi. (çok acı) yani hesap 50 tl aşağısı olmuyor anladığım kadarıyla. ki böyle söylese daha anlayışlı olabilirdim. daha sonra biz de yemek yemekten vazgeçip işletmenin haline üzülüp bu durumu işletme sahibine anlatalım yazık adamcağız bilmiyorsa düzeltsin diye. orada hayatımızın hatasını yapmış bulunduk. vale ve şef garson dahil yaklaşık 15 kişi üzerimize yürüyüp bizi yaka paça dışarı attılar. bu restoranda artık tuvalete bile gitmem sizde gitmeyin diye deneyimlerimi bu saatte üşenmeden yazdım. elektrik trafosu daha güvenli (hayatı tehlike!)
dün akşam arkadaşımla restoranda bir şeyler yemek, içmek için nakkaştepe de la colina isimli bir mekana gittik. girer girmez işletme müdürü olduğunu sonradan öğrendiğim mafya kılıklı bir adam. bize yemek yicek misiniz diye sordu. bizde bi otursaydık keşke diye düşündük. sonra sıcak içecek servisimiz yok ama tatlı alırsanız var dedi. (çok acı) yani hesap 50 tl aşağısı olmuyor anladığım kadarıyla. ki böyle söylese daha anlayışlı olabilirdim. daha sonra biz de yemek yemekten vazgeçip işletmenin haline üzülüp bu durumu işletme sahibine anlatalım yazık adamcağız bilmiyorsa düzeltsin diye. orada hayatımızın hatasını yapmış bulunduk. vale ve şef garson dahil yaklaşık 15 kişi üzerimize yürüyüp bizi yaka paça dışarı attılar. bu restoranda artık tuvalete bile gitmem sizde gitmeyin diye deneyimlerimi bu saatte üşenmeden yazdım. elektrik trafosu daha güvenli (hayatı tehlike!)
şu dakika yaklaşık 4 5 saatir yatagın içinde düşünüyorum ama inanın hiç bir kurtuluş yolu yok.
özlem, özlenene ulaşamadıkça, özleyenin heryerini
kaplar — kendisini bile; artık, kendisinden, kendi
varlığından, kendi varoluşundan bile,
kuşkuludur —
özlem, kendisini bile özler hâle gelebilir...
— özlemin özlediği —belki de—
kendisidir—
oruç aruoba - uzak
kaplar — kendisini bile; artık, kendisinden, kendi
varlığından, kendi varoluşundan bile,
kuşkuludur —
özlem, kendisini bile özler hâle gelebilir...
— özlemin özlediği —belki de—
kendisidir—
oruç aruoba - uzak
özlem, çok da olsa, az da;
hep, açılıdır.
burayla nasıl bağlantı kurduğumu bilmediğim bir anlamda, nietzsche'nin
defterine yazdığı bir düşünceyi notetmişim:-
'varoluştan artık acı çekmeme'nin acısını çekmek olarak çekilen bir acı, ancak iki
biçimde giderilebilir: ya, çabuk bir ölümle; ya da, uzun bir sevgiyle.
(tam yerini bulamadım; ezbere yaptığım çeviri de, bozuk olabilir------ sonradan
bir yer buldum; ama bu, ilk okuduğum yer olmayabilir:-
zwei wege giebt es, vom leid euch zu erlösen : den schnellen tod und die lange
liebe.
(kgw vn 12 [16])
iki yol vardır, sizi acıdan kurtarabilecek: hızlı ölüm ve uzun sevgi.)
oruç aruoba - uzak
hep, açılıdır.
burayla nasıl bağlantı kurduğumu bilmediğim bir anlamda, nietzsche'nin
defterine yazdığı bir düşünceyi notetmişim:-
'varoluştan artık acı çekmeme'nin acısını çekmek olarak çekilen bir acı, ancak iki
biçimde giderilebilir: ya, çabuk bir ölümle; ya da, uzun bir sevgiyle.
(tam yerini bulamadım; ezbere yaptığım çeviri de, bozuk olabilir------ sonradan
bir yer buldum; ama bu, ilk okuduğum yer olmayabilir:-
zwei wege giebt es, vom leid euch zu erlösen : den schnellen tod und die lange
liebe.
(kgw vn 12 [16])
iki yol vardır, sizi acıdan kurtarabilecek: hızlı ölüm ve uzun sevgi.)
oruç aruoba - uzak
Fillerin kafada samba yapması ama yinede sonuca ulaşamama olayı.
https://m.youtube.com/watch?v=IRwvyl5aYIc boşuna mı yaprak gibi rüzgarına kapıldım ben.
herkesin hayatına kimse karışamaz kardeş.
Türk olmak birçok şeye engel olduğu için utanmamız çok normal. Bu durumu anormal karşılayan kişilerde bir problem var.