bugün
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kadir inanır'ın vefatı7
- tüm çıplaklığımla burdayım7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi4
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- saraca finch house7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle22
- 19 yaşında kızla yatmak14
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- cüneyt arkın3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan2
- ankara nın en güzel yanı7
- bili bili yumurta3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı2
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- istanbul6
- ekşi ekşi kokan kezo2
- almanya5
- anın görüntüsü24
- kemalist dünya26
- 2026 dünya kupası28
- başkan3
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 28 haziran 20263
- gönül adamı2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- elon musk3
- thereads2
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ilgi manyağı5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
- tamar tanrıyar4
- üniversitelerin gereksiz olması17
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- su içmek2
- ilkin aydın2
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- kadir inanır22
entry'ler (4)
Bu nasıl bir kargaşa ve nasıl bir ayrım isteğiydi ? duydunuzmu sesleri cocuklar duydunuzmu insanoglu ? derin bir yerlerde karmasık ve ısteksız bır bakıs acısı sozlere esır bır durumda beklıyor. anlasılıp anlasılmaması hıcte onemlı olmayan bır noktada. sonucta mazhar olan alırdı degıl mı hedıyeyı. mazhar koyalım ismini o zaman belkı cızelge degısır. demıstım karmasık diye basta.
Bu nasıl bir kargaşa ve nasıl bir ayrım isteğiydi ? duydunuzmu sesleri cocuklar duydunuzmu insanoglu ? derin bir yerlerde karmasık ve ısteksız bır bakıs acısı sozlere esır bır durumda beklıyor. anlasılıp anlasılmaması hıcte onemlı olmayan bır noktada. sonucta mazhar olan alırdı degıl mı hedıyeyı. mazhar koyalım ismini o zaman belkı cızelge degısır. demıstım karmasık diye basta.
Olsun ama genede karışalım rahat olmamızın tek sebebi bu olsa gerek.
Çoğu tür, dünya üzerinde var olduğu süre boyunca hiçbir yönden değişim göstermez. Fosil kayıtlarında ilk ortaya çıktıkları andaki yapıları ne ise, kayıtlardan yok oldukları andaki yapıları da odur.
Ama bu türlerin içine girmeyi veya diğerlerinin girmesini kabullenemeyen veya etki etmeye çalışan tek görünen canlı insandır.
Çoğu tür, dünya üzerinde var olduğu süre boyunca hiçbir yönden değişim göstermez. Fosil kayıtlarında ilk ortaya çıktıkları andaki yapıları ne ise, kayıtlardan yok oldukları andaki yapıları da odur.
Ama bu türlerin içine girmeyi veya diğerlerinin girmesini kabullenemeyen veya etki etmeye çalışan tek görünen canlı insandır.
Ne yaparsak yapalım gayret edilmesi gerekecektir.
Ne yaparsak yapalım iyi yanları da zor yanları da olacak. Önemli olan iyileri ve kötüleri gerçekten sevdiğimiz ve istediğimiz yolda mi görüyoruz? Hiç seçim yapmazken ne kadar çok seçim yaptığımızın farkinda miyiz ve hiç seçim yapmadığımızi dusundugumuz zaman yolculuğunda çekilen dert ve sıkıntıyı kabullenememe duygusu seçim yapmadığımız yanılgısına düşmeye ve haketmedigimiz bir hayatı yasadigimiza inanıp kendi enerji ve huzurumuzu kaçırmaya sebebiyet veriyor. Bunların hepsinin bilinmesinin ardından hala durağan kalma isteği hiç birşeyi gerçekten bilmedigimizin bir kanıtı değil midir ?
Ne yaparsak yapalım iyi yanları da zor yanları da olacak. Önemli olan iyileri ve kötüleri gerçekten sevdiğimiz ve istediğimiz yolda mi görüyoruz? Hiç seçim yapmazken ne kadar çok seçim yaptığımızın farkinda miyiz ve hiç seçim yapmadığımızi dusundugumuz zaman yolculuğunda çekilen dert ve sıkıntıyı kabullenememe duygusu seçim yapmadığımız yanılgısına düşmeye ve haketmedigimiz bir hayatı yasadigimiza inanıp kendi enerji ve huzurumuzu kaçırmaya sebebiyet veriyor. Bunların hepsinin bilinmesinin ardından hala durağan kalma isteği hiç birşeyi gerçekten bilmedigimizin bir kanıtı değil midir ?