bugün

entry'ler (10)

forget her

aglatan jeff buckley sarkisi. sanirim bu adamin en iyi parcasidir.

oh my tears fall down as i tried to forget..the love was a joke from the day that we met..all of the words all of her men..all of my pain when i think back to when..remember her hair as it shone in the sun the smell of the bed when i knew what she'd done..tell yourself over and over you wont ever need her again kismi yarar gecirir...

singles

92 yapimi cameron crowe filmi. basrolde bridget fonda, matt dillon, bill pullman yer alir. soundtracki muhtesemdir. grungeseverler mutlaka izlemelidir.

mudhoney

Superfuzz Bigmuff plus Early Singles adinda sahane bir albumleri bulunan grunge grubu. good enough sarkilari muhtesemdir. mutlaka dinlenmelidir.

frogs

mukemmel alice in chains sarkisi.

what does friend mean to you
a word so wrongfully abused
are you like me, confused
all included but you
alone...

the sounds of silence often soothe
shapes and colors shift with mood
pupils widen and change their hue
rapid brown avoid clear blue

why's it have to be this way?
be this way..

flowers watched through wide
brown eyes
a child sings an unclaimed tune
innocence spins cold caccoon
grow to see the pain too soon

betterman

en guzel pearl jam sarkilarindan biridir. eddie vedder bu parcayi henuz pearl jam kurulmadan bad radio grubuyla calarken bestelemistir..

eddie vedder

pearl jam in ilahi sesli vokalisti.. yeryuzundeki en guzel sesli erkek vokal. gunumuzde grunge i surdurebilen tek grubun kurucusu.

karataş lisesi

uc yilimi gecirdigim, eskiden kavgalariyla unlu, son donemlerde ise ezik ve sutoglanlarin genis yer kapladigi, dolayisiyla kendine guvenen ogrencilerin istediklerini yapabilecegi, disiplinin islemedigi bir okuldur.

tad

ucuncu nesil caylak olmasiyla beraber uludag sozluge cok nadide bilgiler katan bir suserdir. guzel, akilli bir bagyandir. sozluk erkeklerine de selam etmez..

tad

seattle akiminin onculerinden bir grunge grubu. vokalistinin olmesiyle grup dagilmistir. ayrica soundgarden gibi gaz, fakat daha gurultusuz, anlasilir olmasi sebebiyle gonlumde taht kurmustur.

uludağ sözlük

gun gectikce populerlesen guzel olusum. klonlarin en iyisidir ayrica. fakat kisa entryleri kabul etmedikleri icin moderasyonu kiniyorum. kisa entryler de bilgi icerebilir. nice uzun entryler gordum ki icinde bilgi yoktu..