bugün

sevdiği entry'ler

biz kürdüz ama hain değiliz

Hayır yani hain olmamaları ayakta alkışlanacak bir şey mi, zaten olması gereken bu değil mi.

Doğuda pkk nın bu kadar güçlenmesine izin verenler kim, pkk ya canlı kalkan olan kim, k*rtler dersek faşist ırkçı oluruz dimi.

Olması gereken şeylerin adını iyilik yapmak koymuşlar.

Hainlik adamların kanında var, mağdur edebiyatınızı yemeyiz artık.

Benim gencecik türk evlatlarım ölüyor, bunun intikamı alınacak.

diyarbakır da teröristlerin ölüm anı

biraz da eğlenelim, bugün zaten epey üzücü bir gündü.

http://www.haber7.com/gun...in-oldurulme-ani-kamerada
© copyright 2005 - 2026