bugün
- mustafa kemal atatürk5
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek4
- kemalist dünya23
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- aşk4
- hırt2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- kadir inanır17
- çok güzel ama manyak kadın2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- antalyada üşümek3
- hapşırmak2
- velvet28
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- üniversitelerin gereksiz olması13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- israil6
- evagreen2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- ona bir şey söyle9
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sedat pekmez21
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
entry'ler (49)
izmir kızı güzeldir deniyor. yedi yıldır izmir'de kalan biri olarak bu genelleme ye katılmıyorum. Evet çok güzel kızlar yok mu var.Ama her ilde çok güzel kız var. izmir'in ayrıcalığı ne? Efendim ben size tarif edeyim. hepsi aynı fabrikadan çıkmış gibi. bakımlılar mı evet. o da bunları güzel gösteriyor o kadar..
düşünce yoksulluğu.
Felsefe Felsefeye Osmanlı'nın değil halkın tahammülü yoktur. II. Abdülhamit bu dersi medreselerde okutmaya başladığında, halk 'bizi gavurlaştırıyor' diyerek tepki vermiştir. II Abdülhamit daha sonra bu dersin adını değiştirerek medresenin eğitim programında kalmasını sağlamıştır. Ayrıca batılılar tarafından Türklere yakıştırılan 'barbar' kavramını kabul etmek ne kadar doğrudur. ilk başta bunu sorgulasaydın dedirten durumdur.
meslektaşım hoşgelmiş.
aklıma ilk olarak sözlükten çıkmak geldi. hala da bunu düşünüyorum.
kim bunlar çıksınlar ortaya.
en çok istediğim durumdur.
Bu soruya açıkça 'tabi ki ben' diye cevap verilmese de insanlar karşı tarafla konuşurken her şeyin en doğrusunu kendileri biliyormuş gibi tavır takınarak, cevabı yani'beni' vurgularlar.
egenin incisi.
her eleştirildiğinde bu cümlenin arkasına sığınan süper egosu yüksek kişi tiplemesidir. Daracık dünyasında mutluluklar dilerim.
birinin havasını indirmesi gereken insan tipi.
Gençlik yıllarında sarışın renkli gözlülere özenir ve soluğu kuaförde alır. Ardından bir tane de gözlükçü buldu mu iş tamamdır. Merak etmeyin geçici bir durumdur. ilerleyen zamanlarda bu tip bayanlar, doğallığın güzelliğini fark edip bu görünüşlerinden vazgeçeceklerdir. Fakat bazılarının ise gençlik evresi oldukça uzun sürer ve bu görünümü yaşam felsefesi haline getirebilirler. Not: Erkekler bu kız tipine bayılırlar.
o da marifet.
sözlükteki (erkek) bir yazar yarım saatte ortalama 3 kız düşürüyorsa o da neymiş bayan bir yazar bütün erkek yazarları düşürür dedirtecek durumdur.
-Ne düşüyorsun
-Armut mu?
-Ne düşüyorsun
-Armut mu?
Allah çirkin talihi versin denilecek durumdur.
Adamı maymun eder. Her uyanıldığında ertesi gün olduğu zannedilerek yataktan telaşla kalkılır. ayrıca uykudan sonraki günün devamına bir türlü adapte olunamaz.
Bu aşkın hakkı değildi böyle gitmek, bu aşkın hakkı değildin sen
Belki de böyle aşık olmak benim hakkım değildi, kim bilir? Veya tam da hak ettiğimiz yerdeydik
Ne zaman adını ansam, ne zaman seninle ilgili birini görsem, boğazımın orta yerinde bir şeyler düğümleniyor. Seni anlatıyorlar ya bana, ağrıma gidiyor. Seni birinden dinlemek ağır iş, insanın çocuğunu başkasının büyütmesi gibi .
Sık sık küfür ediyorum ardından, muhtemelen hissediyorsundur. Bir gece yarısı mesela, kalbini bir şey sıkıyordur, daralıyorsundur da, adını koyamıyorsundur .
Bir de teşekkür ediyorum sessizce. Seninle yüz yüze geldiğimizde söyler miyim? Asla! Zaten yüksekte duran ve önünü görmeni engelleyen egonu daha da şişirmemek için söylemem ama teşekkür ediyorum.
Bütün yaşanmışlıklarım arasında, şimdi ben olmama sebep olan ve hayatımın altında büyük harflerle imzası duran sen olduğun için
Yaptıklarımızı düşünüyorum, anılarımızı, yüzümde tuhaf bir tebessüm oluşuyor. Gözlerim doluyor, burnumun direği sızım sızım sızlıyor. Neden bir türlü başaramadığımızı düşünüyorum, aklım almıyor. Bir insanın böyle sevilmeyi neden eliyle ittiğini aklım almıyor.
Sonra kendimi düşünüyorum. Defalarca benzer hataları yapan birini neden defalarca affettiğimi de aklım almıyor. Kendime kızıyorum. Biraz sana bağırıyorum aklımda, biraz kendime bağırıyorum.
Sen duymasan da helalleşiyorum içten içe, seninle olan hesabımı kapatıyorum. Ne alacağımız kalsın birbirimize, ne vereceğimiz diye; hem bu dünya için, hem ahret için bütün yaptıklarımızı eşitliyorum. Seni affediyorum Kendimi ise henüz affetmedim .
Ne zaman adını ansam, ne zaman seninle ilgili birini görsem, boğazımın orta yerinde bir şeyler düğümleniyor. Seni anlatıyorlar ya bana, ağrıma gidiyor. Seni birinden dinlemek ağır iş, insanın çocuğunu başkasının büyütmesi gibi .
Sık sık küfür ediyorum ardından, muhtemelen hissediyorsundur. Bir gece yarısı mesela, kalbini bir şey sıkıyordur, daralıyorsundur da, adını koyamıyorsundur .
Bir de teşekkür ediyorum sessizce. Seninle yüz yüze geldiğimizde söyler miyim? Asla! Zaten yüksekte duran ve önünü görmeni engelleyen egonu daha da şişirmemek için söylemem ama teşekkür ediyorum.
Bütün yaşanmışlıklarım arasında, şimdi ben olmama sebep olan ve hayatımın altında büyük harflerle imzası duran sen olduğun için
Yaptıklarımızı düşünüyorum, anılarımızı, yüzümde tuhaf bir tebessüm oluşuyor. Gözlerim doluyor, burnumun direği sızım sızım sızlıyor. Neden bir türlü başaramadığımızı düşünüyorum, aklım almıyor. Bir insanın böyle sevilmeyi neden eliyle ittiğini aklım almıyor.
Sonra kendimi düşünüyorum. Defalarca benzer hataları yapan birini neden defalarca affettiğimi de aklım almıyor. Kendime kızıyorum. Biraz sana bağırıyorum aklımda, biraz kendime bağırıyorum.
Sen duymasan da helalleşiyorum içten içe, seninle olan hesabımı kapatıyorum. Ne alacağımız kalsın birbirimize, ne vereceğimiz diye; hem bu dünya için, hem ahret için bütün yaptıklarımızı eşitliyorum. Seni affediyorum Kendimi ise henüz affetmedim .
bu tür isimlendirmeler lise dönemlerinde herkesin başından geçmiştir. Benimde lise dönemimde vücut şeklim, neredeyse şekilsiz denecek kadar düzdü. Bu yüzden arkadaşlarım bana tabut derlerdi.
son zamanlarda duyduğum en sık ve aynı zamanda en illet olduğum söz. özellikle genç kızlar söyler bu sözü (bir de gaylar). yapmacık ve özenti kızdır. tepkileri de kendisi de yapaydır.
Evet kızları anlamak güçtür sizlere katılıyorum. Ama kızlar genelde romantik, sürprizleri seven, kendine güvenen, kibar ve anlayışlı erkeklerden hoşlanırlar ve dahası onlara deli divane aşık olurlar. Toplum üzerinde kızların paraya ve pula gittiğine dair yanlış bir kanı vardır. Bayanlar doğuştan gelen yapıları gereği yukarıda saydığım özelliklerin en az bir kaç tanesini taşımayan erkeklerle yapamazlar. Evet bugünden itibaren kızları anlamıyorum demek yok. bayanlar yedisinde ne isterlerse yetmişinde de onu isterler.