bugün
- true'nun çaylak olması16
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet10
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- velvet28
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
entry'ler (163)
kazanmışsam kazanmışımdır bunu izaha gerek yok. kazandık da sonradan kazanmadık mı dedik? bunlar bir takım uydurma laflardır. sahi ya ben üniversiteyi nasıl kazandım? kim aldı lan beni üniversiteye?
baş açıklığı ya da kapalılığıyla ahlak değerlendirmesi yapmak çok anlamsız.
şirketimizde nasıl bir pozisyonda çalışmak istersiniz?
- yatay pozisyonda.
- yatay pozisyonda.
05.12.2014 saat 10:55 yüzünü yanağıma dokundurdukları anı hiç unutmuyorum. kokun, sesin, bakışın, sıcaklığın o kadar güzeldi ki o an her şey durmuştu ve sadece sen vardın. hani derler ya hayat yaşamaya değer diye bir evladınız varsa kesinlikle evet! gaz sancıları nedeni ile senin için başlayan kaygılarımın bir ömür boyu süreceğini biliyorum. iki yılı geçti hayatımıza ortak olalı. yaşamıma kattığın anlamın tarifi yok. anne olunca öyle bir güç geliyor ki sanki var olanı değiştirecek, olmayanı kuracak, bir mucizeyi gerçekleştirecekmiş gibi öyle güzelleşiyor her şey. hayatımda duyduğum en güzel kelime 'anne' sen bana her anne dediğinde ben hayata karşı daha güçlü oluyorum. iyi ki doğurmuşum seni. o tarifi zor mükemmel duyguyu bana yaşattığın için teşekkür ederim. seni çok seviyorum.
her zaman olan bir durum değil ama sinir ediyor. pikachu gibi dolanıyorum bir haftadır.
demokrasi.
insan ve hayvan hakları.
adalet.
huzur.
güven.
sağlık.
eğitim.
hizmet. ( para karşılığında olmayandan bahsediyorum. )
insan ve hayvan hakları.
adalet.
huzur.
güven.
sağlık.
eğitim.
hizmet. ( para karşılığında olmayandan bahsediyorum. )
instagram fotoğraf paylaşım içindir. anormal bir durum yok.
sabahın 5 i gibisin. ne gündüz olduğun belli ne gece.
izmir.
istanbul.
çanakkale.
tekirdağ.
bursa.
ankara.
muğla.
manisa.
istanbul.
çanakkale.
tekirdağ.
bursa.
ankara.
muğla.
manisa.
duş alırken denk geldi bir kere, lanet bir durum.
kordon.
boyoz.
saat kulesi.
boyoz.
saat kulesi.
iki yaşındaki bir çocuğun eli, yüzü, üstü sokakta saatlerce oynadığı için çamur lekesi olması gerekirken, bombadan kalan duman lekesi olmuş. Annesi ona çikolata vermediği için üzgün bir suratı olması gerekirken, hayata korkulu bakan gözleri var. çocukların canının yandığı, çocukların öldürüldüğü bir dünya istemiyorum.
bu durum karşısında ne diyeceğimi bilemiyorum, inanılmaz.
gün içerisinde 462 değişik şekilde hayattan sıkılabiliyorum.
nurettin rençber ne yeminler bozdum.
eğer ölmemiş isen denediğine pişman olmaktır.
yaşamak her ne olursa olsun çok güzel.
yaşamak her ne olursa olsun çok güzel.
gülüşünde bir şey var hep içime dokunur.
Kader kitabında isminin yanında evleneceğin kişinin ismi yazarmış ve bazı insanlar o kişiyle karşılaştığında bunu hissederlermiş ben o şanslı insanlardan biriyim seni ilk gördüğüm gün seninle evleneceğim gün gözümün önüne geldi daha seni tanımadan o günü hayal ettim ben 1 yıl oldu ama dun gibi yakın. Bu bir yıla nasipse bir de melek sığdırdık sen çok iyi bir eş olduğun gibi eminim çok iyi bir baba da olacaksın. birlikte nice yıllara seni çok seviyorum.
çemberimde gül oya.
onur akın-ey hayat. çok severim çok dinlenesi bir şarkıdır.