bugün
- akp aslında yok her şey dekor5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yazarların imza parfümleri12
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek3
- lise4
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- erkekler neden az yaşar7
- bir insanı sevmek11
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- devlet gücü6
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 2026 dünya kupası23
- oyuncu koltugu4
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- anın görüntüsü17
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- ibadet4
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- my number one3
- lionel messi11
- naruto dayi3
- futbol16
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ameliyat olmak8
- dünya8
- sözlük kızlarının vücutları15
entry'ler (163)
kazanmışsam kazanmışımdır bunu izaha gerek yok. kazandık da sonradan kazanmadık mı dedik? bunlar bir takım uydurma laflardır. sahi ya ben üniversiteyi nasıl kazandım? kim aldı lan beni üniversiteye?
baş açıklığı ya da kapalılığıyla ahlak değerlendirmesi yapmak çok anlamsız.
şirketimizde nasıl bir pozisyonda çalışmak istersiniz?
- yatay pozisyonda.
- yatay pozisyonda.
05.12.2014 saat 10:55 yüzünü yanağıma dokundurdukları anı hiç unutmuyorum. kokun, sesin, bakışın, sıcaklığın o kadar güzeldi ki o an her şey durmuştu ve sadece sen vardın. hani derler ya hayat yaşamaya değer diye bir evladınız varsa kesinlikle evet! gaz sancıları nedeni ile senin için başlayan kaygılarımın bir ömür boyu süreceğini biliyorum. iki yılı geçti hayatımıza ortak olalı. yaşamıma kattığın anlamın tarifi yok. anne olunca öyle bir güç geliyor ki sanki var olanı değiştirecek, olmayanı kuracak, bir mucizeyi gerçekleştirecekmiş gibi öyle güzelleşiyor her şey. hayatımda duyduğum en güzel kelime 'anne' sen bana her anne dediğinde ben hayata karşı daha güçlü oluyorum. iyi ki doğurmuşum seni. o tarifi zor mükemmel duyguyu bana yaşattığın için teşekkür ederim. seni çok seviyorum.
her zaman olan bir durum değil ama sinir ediyor. pikachu gibi dolanıyorum bir haftadır.
demokrasi.
insan ve hayvan hakları.
adalet.
huzur.
güven.
sağlık.
eğitim.
hizmet. ( para karşılığında olmayandan bahsediyorum. )
insan ve hayvan hakları.
adalet.
huzur.
güven.
sağlık.
eğitim.
hizmet. ( para karşılığında olmayandan bahsediyorum. )
instagram fotoğraf paylaşım içindir. anormal bir durum yok.
sabahın 5 i gibisin. ne gündüz olduğun belli ne gece.
izmir.
istanbul.
çanakkale.
tekirdağ.
bursa.
ankara.
muğla.
manisa.
istanbul.
çanakkale.
tekirdağ.
bursa.
ankara.
muğla.
manisa.
duş alırken denk geldi bir kere, lanet bir durum.
kordon.
boyoz.
saat kulesi.
boyoz.
saat kulesi.
iki yaşındaki bir çocuğun eli, yüzü, üstü sokakta saatlerce oynadığı için çamur lekesi olması gerekirken, bombadan kalan duman lekesi olmuş. Annesi ona çikolata vermediği için üzgün bir suratı olması gerekirken, hayata korkulu bakan gözleri var. çocukların canının yandığı, çocukların öldürüldüğü bir dünya istemiyorum.
bu durum karşısında ne diyeceğimi bilemiyorum, inanılmaz.
gün içerisinde 462 değişik şekilde hayattan sıkılabiliyorum.
nurettin rençber ne yeminler bozdum.
eğer ölmemiş isen denediğine pişman olmaktır.
yaşamak her ne olursa olsun çok güzel.
yaşamak her ne olursa olsun çok güzel.
gülüşünde bir şey var hep içime dokunur.
Kader kitabında isminin yanında evleneceğin kişinin ismi yazarmış ve bazı insanlar o kişiyle karşılaştığında bunu hissederlermiş ben o şanslı insanlardan biriyim seni ilk gördüğüm gün seninle evleneceğim gün gözümün önüne geldi daha seni tanımadan o günü hayal ettim ben 1 yıl oldu ama dun gibi yakın. Bu bir yıla nasipse bir de melek sığdırdık sen çok iyi bir eş olduğun gibi eminim çok iyi bir baba da olacaksın. birlikte nice yıllara seni çok seviyorum.
çemberimde gül oya.
onur akın-ey hayat. çok severim çok dinlenesi bir şarkıdır.