entry'ler (1)

evidea

ilgili firmadan bir adet dolap satın aldım. 1 haftadan fazla kargoda kaldı. Firmaya mail gönderdim. Kargoda ürünün oradan oraya gönderildiğini ve hasar görmüş olabileceğini, ürünü açıp görmeden teslim almak istemediğimi belirttim. Kargo şirketi firmanın izni olmadan paketi açamayacağımı söyledi. Ancak bir haftada firma tenezzül edip cevap vermedi. Parçalanmış paketi üzerini kargo şirketinin (MNG Kargo) poşetleri ve bantlarla kapatılmış şekilde teslim ettiler. içerisinden çıkan dolap kapakları ve diğer parçalar çizilmiş ve parça parça olmuştu. Durumu Evidea'ya mail ile bildirdim, resimlerini yolladım. Beni daha sonra arayıp utanmadan zamanımı aldıklarını ve dalga geçer gibi onları seçtiğim için teşekkür ettiklerini söylediler. Böylece paramı ve dolabı çöpe atmış oldum. Sakın bu firmadan alışveriş yapmayın.
© copyright 2005 - 2026