bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor8
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kemalistler5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey5
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- demet evgar6
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da3
- kes lan mal2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- dinleri masonlar kontrol ediyor2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- hızlı para kazanmanın yolları12
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- evde kaş bıyık alımı3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- yazarların imza parfümleri14
- am okşama4
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi3
- türk kızı egosu6
- kadir mısıroğlu'nun soyu2
- venezuela3
- daveigh chase3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- vajinizm3
- anın fotoğrafı3
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- alan greenspan2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- erkekler neden az yaşar10
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- backrooms2
- bir insanı sevmek12
- güzel huylu kezo4
- 2026 dünya kupası22
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- tramer kaydı olan kız4
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- mutluluğun fark edilmemesi9
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- dünya11
- kürt mimarisi2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- pkk nasıl biter5
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- milletin anasına küfretmek2
entry'ler (8)
yıllardır ugraş verdiğim fakat bir türlü başarılı olamadıgım eylem. hep düşürüp hocalardan azar işitirdim arada okulda yine yapmaya calısıyorum anfide hoca pek duymuyor tabi ama arkadaslar düştüğünü görünce, sesi duyunca dönüp pis pis sırıtıyor.. ayrıca kalem çeviren erkek ayrı bir karizmatiktir gözümde.
ergenlerin, kezbanların yeni fenomeni. aklıma hep posta gazetesindeki gönül abla geliyor. duyduğuma göre 3 üncü kitabı yayınlıyormuş dişlek yazarımız. kezbanlar mutlu olsun.
ilk evre: nelerden hoşlanırsın askım, canım, bitanem gibi sıfatların sıkça kullanıldığı evredir. Dünya yansa umrunda olmayacak sabah aksam elinden telefon düşmeyen, arkadaş davetlerine pek katılmıyan kendini çevreden 2 kişi aslında totalde biz yani tek oluyorlar. Bu evrede kadın erkek sürekli kendinden bahseder bugün bunu yaptım, bugün sunu yaptım.. Makarnayı severim. En sevdiğim renk kırmızı gibi..
ikinci evre :Muhtemelen ilişki 3 ayını aşmış 6 ncı aya doğru yol alıyordur ufak tefek kavgalar dışında pek sıkıntı yoktur..ta ki gözdeki perde kalkana kadar kadınlar arasında genelde şu sohbetler geçer bu evrede
artık beni kıskanmıyor ..
eskisi gibi sevdiğini söylemiyor..
bu evrede çift kendilerini anlatmak yerine aileye, sülaleye, komşuya, arkadaşa kısaca dedikodu malzemesi olabilecek herkese yönelir. dışarıda bir hayat olduğu yeni dank etmiştir. buna şükür.
ya bizim bir amca kızı var bir gör bu tarz dedikodular diz boyudur.. biraz daha abartıp bu evrede sevgili ile enseye şaplak göte parmak kıvamına gelenlerde yok değildir.
üçüncü evre: Can alıcı kısımdır. Sevgilinin her yaptığı göze batar. Aylardır sevgilisinin dişlerinin ayrık olduğunu fark etmeyecek kadar kör olmanı sağlayan o müthiş ask bitmiştir. Öyle ki aa oda sıçıyor dedirtir insana. ilahlaştırdığın sevgilin sıradan olduğunu görünce bide böyle depresyona girersin. Yürekli olan bu evrede kalktığı gibi gider yani söyle ki beklemeyip arkasına bakmadan kaçar gider bu evre askın en güzel evresidir bence maskeler düşer.. olması gerekenler olur. Hayaller ya olur yani, güzel bir şekilde ilişki devam eder yada hayalinde ki ile gerçeği ayırt edersin.. birde dışarıda ne erkekler varmış tüh kaçırdım da diyebiliyor insan çoğu zaman.
ikinci evre :Muhtemelen ilişki 3 ayını aşmış 6 ncı aya doğru yol alıyordur ufak tefek kavgalar dışında pek sıkıntı yoktur..ta ki gözdeki perde kalkana kadar kadınlar arasında genelde şu sohbetler geçer bu evrede
artık beni kıskanmıyor ..
eskisi gibi sevdiğini söylemiyor..
bu evrede çift kendilerini anlatmak yerine aileye, sülaleye, komşuya, arkadaşa kısaca dedikodu malzemesi olabilecek herkese yönelir. dışarıda bir hayat olduğu yeni dank etmiştir. buna şükür.
ya bizim bir amca kızı var bir gör bu tarz dedikodular diz boyudur.. biraz daha abartıp bu evrede sevgili ile enseye şaplak göte parmak kıvamına gelenlerde yok değildir.
üçüncü evre: Can alıcı kısımdır. Sevgilinin her yaptığı göze batar. Aylardır sevgilisinin dişlerinin ayrık olduğunu fark etmeyecek kadar kör olmanı sağlayan o müthiş ask bitmiştir. Öyle ki aa oda sıçıyor dedirtir insana. ilahlaştırdığın sevgilin sıradan olduğunu görünce bide böyle depresyona girersin. Yürekli olan bu evrede kalktığı gibi gider yani söyle ki beklemeyip arkasına bakmadan kaçar gider bu evre askın en güzel evresidir bence maskeler düşer.. olması gerekenler olur. Hayaller ya olur yani, güzel bir şekilde ilişki devam eder yada hayalinde ki ile gerçeği ayırt edersin.. birde dışarıda ne erkekler varmış tüh kaçırdım da diyebiliyor insan çoğu zaman.
kızılayın göbegine dikilmiş kapısında genelde apaçi ve ergenleri barındıran içindeki dizaynı ve sekli adamı cileden cıkaran ..sanki hiç yokmus gibi ankaraya alısveriş merkezi olarak dikilmiş gereksiz beton yıgını.. su sıra ankara da dost kitap evinin papucunu dama attırdı sanırım cünkü yeni buluşma mekanı
-nerde buluşalım?
-kızılay avm önü uygunmudur..
ee bütün otobüsler önünden geciyo sonucta.. ama gereksizdir 2yıl olucak bi kez gittim zaten pek avm taraftarı bir insan değilim girmemle cıkmam bir oldu .. hergünde önünden gecerim.
-nerde buluşalım?
-kızılay avm önü uygunmudur..
ee bütün otobüsler önünden geciyo sonucta.. ama gereksizdir 2yıl olucak bi kez gittim zaten pek avm taraftarı bir insan değilim girmemle cıkmam bir oldu .. hergünde önünden gecerim.
divan irvin yalom mutlaka okunması gerek kitaplar listesinde ilk sıradadır bence.. özellikle psikoloji tarzı kitapları seviyorsanız aradıgınızı buldunuz demektir.. insan psikoloji aşkın yasının ve sınırlarının olmadıgını güzel bir sekilde kaleme alınması okuycuyu içine cekip sürüklüyor.. diğer okunması gereken kitaplar arasına freud eklemeden gecemiycegim bence bütün kitapları okunmaya değerdir.
-seni seviyorum..
-bazen sevmek yetmiyor cemre :D kendimi kuzem gibi hissettim :D
-bazen sevmek yetmiyor cemre :D kendimi kuzem gibi hissettim :D
ulasılmazı oynamaktır genelde bu tip kızlar sosyal medyadada var olmaz amaç ben gizemliyim beni çözmek için benimle tanış .
agır bi yük.. kendini kabul ettirmek için savas vur ve öldürrr...