bugün

Fıtratını unutmuş kişilerin soracağı bir sorudur.

" Zinaya yaklaşmayın zira o çirkin birşeydir"

Bunu anlamak için bir insan annesini, bacısını, kızını başka biriyle zina halinde düşünmesi yeterlidir.

Sen "iki özgür insan çakışabilir" diye işine geldiği gibi bu boku savunabiliyorsun ama aynı durumda anneni, bacını, kızını düşünmek bile istemiyorsun.
kiziniz genc yasta hamile kaldiginda cinayet islemeyin diye. cocuklariniz annesiz babasiz büyümesin diye. aids olupta gebermeyin diye.
"Zinaya yaklaşmayın, zira o çirkin ve kötü bir yoldur"

isra 32.

Annen, karın, kızın ve bacın üzerinde düşünürsen bu iğrenç davranışın kötülüğü ve çirkinliği anlaşılır.
Zina geçmişten günümüze her dinde ve toplumda çirkin görülmüştür. Aile yapısını bozar, hastalık kapabilirsiniz, aidiyeti yok eder sahipsiz çocuklar artar vs.
Her yerde sex furyası olmaması için. Yoksa her yerde aids hastalığıyla uğraşılırdı mesela.
çünkü bu işin usulü vardır. malesef yasaklar insanları cezbetmektedir. eşine ilgi göstermeyen adam dışarıda zinaya bulaşmaktadır. yuvasını dağıtmakta çocuğunu çok zor durumda bırakmakta kendi hayatınıda mahfetmektedir. insanın zararına olan bir şey olduğu için günahtır.
zira hastalık kaparsınız.
ilk cinayet Hz. Adem'in iki oğlundan büyük olan Kabil'in Habil'i öldürmesidir. Siyer müelliflerinden çoğu ve ibn ishâk'ın rivayetine göre Hz. Havva yirmi batında, ikizler hâlinde kırk çocuk doğurmuştur. Bu ikizlerden biri oğlan, diğeri kız oluyordu. Allah Teâlâ Âdem (a.s)'a, bu ikizlerden her birinin kız ikizini, diğer ikizin erkeği ile evlendirmesini vahyetmişti. Bu hükme uyularak, Âdem (a.s)'ın büyük oğlu Kâbil ile daha küçük oğlu Hâbil de birbirinin kız ikiziyle evleneceklerdi. Fakat Kâbil'in ikizi olan kız (Aklimâ), Hâbil'in ikizinden daha güzeldi. Bu sebeple Kâbil bu değişmeye razı olmamış, Aklima ile kendisi evlenmek istemişti. Âdem (a.s) bu isteğin gayr-i meşrû olduğunu ne kadar izah etti ise de Kâbil'e söz dinletemedi.

Kıssanın devamında Kabil'in kardeşi Habil'i öldürmesi var. ilk cinayetin kadın meselesi yüzünden olması ( ki günümüzdeki cinayetlerin de ekserisi o yüzdendir ) bu konuların hassasiyetini gösterir.
namus kavramı kalmaz efenim, dinen mahrem yerlerin örtülmesi gibi durum söz konusu olunca, mantıklı düşünüldüğün neden günah olduğuda açıklağa kavuşacaktır.
allah, 'zinaya yaklaşmayın' dediğinde sebep aramayız ki biz.
bir aileyi yıkmaya sebebiyet verebilecek durum olduğundan günahtır.
gayrimeşru doğmamak içindir.
Hepsini okudum. Sonuç her türlü zinadan uzak durun.
zina sonucunda baba nın belli olmaması ve/veya doğan çocuğun babasız büyümesi ile babasının hiçbir sorumluluğu kabul etmeme tehlikesi olabilir.
Aile kurumunu çökertir, nesli bozar, hastalıkların yayılmasına sebep olur, ahlaka zarar verir.

edit: zina nesli bozar, herkes yaygın şekilde dini, hukuki, ahlaki bir engel olmaksızın zina yapabilse insan diğer canlılardan daha aşağı bir seviyeye geriler. zinayı insanlık tarihinden beri var olan devletlerin birçoğu fena bir fill olarak kabul etmiş ve cezalandırma yoluna gitmiştir zira devlet için milletinin yozlaşmaması hayati öneme sahip bir meseledir.