bugün

doguranlığı olmayan bir hayvanin nasil adet gördüğü anlayamadim dedirten söylem.
önce kul hakkının bitirilmesi gerekir, midye yersin ancak namaz kılarsın vs. allah affeder ama, kul hakkı yersen allah affetmez.
benim için en büyük sorun şu. dolması da mı yenilmiyor?
salyangoz değil ki bu.
yanlış bir tespittir. yüzde 99'u müslüman bir ülkede çatır çatır bira da içilir, yanında da doğal olarak çatır çatır midye yenir.
buna en çok mardin'lilerin karşı çıkacağı önermedir. adamların ata mesleği resmen. nerde bir midyeci görsem kesin mardinli. allahtan mardin'de deniz yok.
denizden babam ciksa yerim atasozu ile celisen bir durum.
(bkz: salyangoz lezzet testi yapan adam)
her kuşu öptük bir leylek kaldı. haram olan her şeyi yapmıyoruz zaten, bir tek midye kalmıştı, oda tam olsun.
madem ki, allahın bir nimetidir, midye bal gibi de yenir. sadece, adet gördüğü zaman yemezsin olur biter. adet gördüğü zamanlarda kadınlarla ilişkiye girmemek gibidir.
bahsedilen yer türkiye değildir muhtemelen çünkü müslüman sayısı %99 değildir türkiyede.
%99 u müslüman ülkede çocuğa tecavüz de edilmez ama işte..
%99 u müslüman olan ülkede içki içilme oranınında çok çok düşük olması gerekir ama hiçte öyle değildir.
eğer ülke insanları şafii mezhebine tabii ise, gayet güzel yenebilir.
büyük bi iştahla aşkla yenir sevilir.
hanefi mezhebine göre midye yemek haramdır, bu mezhepte böyle içtihad edilmiştir. şafii mezhebinde ise midye yemek haram değildir, bu mezhepte de böyle içtihad edilmiştir.

(bkz: ümmetimin ihtilafı rahmettir) şeklinde bir hadis vardır. yani şafii mezhebinin kararına da, hanefi mezhebinin de kararına saygı duyarız, duymamız gerekir.
yüzde 99 müslüman değil aptaldır, midye yemeyi de boşver 4 saatte bir tecavüz olan ülkedir.
Yanlış önerme. Midye değil dişi midye yemek haramdır. Neden? Çünkü adet görüyor asdfagsfd.
allah denizde yaşayan canlıların tümünü ölmüş dahi olsalar helal kılmıştır. helal e haram haram a helal demek günahtır. mezhep imamının damak zevkine ve keyfine göre uygundur değildir demesi sadece onun nefsini bağlar. dini açıdan hiçbir bağlayıcılığı yoktur, olamaz. imamın bilgisi kendisi içindir, mutlak bilgi kuran ı kerim de mevcuttur.