bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- velvet28
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- sedat pekmez21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- arapça okuyabilen yazarlar3
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir şeyler söyle3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- anın görüntüsü17
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- özlü sözler5
- birsin allahım2
- galatasaray lobisi11
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- 26 haziran 20266
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- erleg han ile revani yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
* Kuzey ingiltere'de bir şehir. Şehir ile aynı isimle bir ünivsersite'ye sahiptir.
(bkz: nil york)
ingiltere'nin londra'dan sonra en çok turist alan* pek sevimli şehridir. yamulmuyorsam avrupa'nın en büyük kilisesine sahip olan bu şehir ilginç bir şekilde kabasaba* erkekleriyle meşhurdur.
daracık sokakları, sayısız pubları, sevimli insanlarıyla adeta kendisini ziyarete çağırır. bu çağrıya kulak veren yazar mutlaka betty's adlı yüzyıllık mekanda 5 çayı içmeli, fotoğraf çekmektense bol bol insanlarla konuşmalıdır.
ayrıca adıyla anılan şahane bir üniversiteye de sahiptir.
(bkz: university of york)
daracık sokakları, sayısız pubları, sevimli insanlarıyla adeta kendisini ziyarete çağırır. bu çağrıya kulak veren yazar mutlaka betty's adlı yüzyıllık mekanda 5 çayı içmeli, fotoğraf çekmektense bol bol insanlarla konuşmalıdır.
ayrıca adıyla anılan şahane bir üniversiteye de sahiptir.
(bkz: university of york)
miss gibi manitalariyla unlu bir britanya sehridir.bu sehrin yenisi ise atlantigin ote yanina kurulmustur.
ingiltere'nin kuzeyinde yer alan çok sevimli, şirin, tarihi bir kent.
büyük klisesi ve kalesi meşhurdur. ara sokaklarında gezip kaybolmak çok keyiflidir.
vakit varsa mutlaka görülmesi gerekir.
büyük klisesi ve kalesi meşhurdur. ara sokaklarında gezip kaybolmak çok keyiflidir.
vakit varsa mutlaka görülmesi gerekir.
dun gittigim kadari ile gozlemlerimi yazmak isterim efenim.
sehrin icinden gecen nehirde kucuk tekneler kiralayabilirsiniz. saati 30 paund. yada yarim saatte bir kalkan buyuk tekneye binebilirsiniz. oda 25 paund dur. turistik sehir oldugundan her karsilastigniz satici sizi sikmek isteyecektir. ornegin basit bir dondurma 2 paund, araba parki iki saatte 4 paund gibi... giristeki trafige kapali yayalara acik buyuk caddede ikide birde pazar, panayir vs kurarlar. afedersiniz orada da sikerler.. her bok pahalidir...
eskiden taylandli orospularin calistigi bir masaj salonu vardi. onlar gitmis yerine porsuk romanyali orospular gelmis.1 saatlik muameleye 85 paund istiyorlar. hicdegmez.. gitmeyiniz..
heryerde gezen issiz gucsuz tipler goreceksiniz. muhtemelen gaziantepten gelmis multecilerdir.tahmin edeceginiz uzere butun kebapcilar turktur. cogu anteplidir... yine anacaddede kumru satan bir turk vardir. ismi atilla... turk oldugunuzu anlayinca diger saticilar gibi sizi sikmiyor. kumru yiyiyniz efenim... kapadokya restoran vardir. hayati idi galiba sahibnin ismi. gidip ocakbasinda sicincaya dek yiyiniz... yemekleri cok lezzetli. tahmin edeceginiz uzere fiyatlar da da soba borusu masallah......eskiden huner coskuner pek sik gorulurdu. zannedersem evi vardi. mc donalds hep kalabaliktir. 24 sat acik olmasina ragmen doymuyor amk halki....8 bin adet kiz ogrencinin okudugu hemsirelik okulu yuzunden ortalik kari kaynamaktadir. ben ihtiyar, kel ve sisko oldugum icin ancak 31 e malzeme toplayabildim. genclerin sansi daha cok gibime geliyor. birde universitesi vardir. buyuktur.
yine sokaklarda bir suru calgici vardir. modern dilenciler amk.. ama yaz kis klisenin onunde kirmizi piyano calan herif farklidir.cok guzel piyano clar. en fazla parayi da o ibne toplar...otel olarak nehir kenarindaki moat hause fena degildir. ha birde ingilterenin en buyuk demiryolu muzesi buradadir. (lokomotiflerden birini sivastan alip getirdiler. eski kurtalan expresi.henuz tamir ediyorlar).. gece hayati canlidir. gittiginiz bardan kari kaldirmak kolaydir....sikisken karilari ile meshurdur york. barlarda kari yuzunden kavga cikaranlar da genelde turktur....cinli doludur birde. nerden geliyorlarsa. bir tanesine ne bakiniyon lan amina kodugum demisligim vardir..maalesef turkce bilmedigi icin hislerimi anlayamadi....
sehrin icinden gecen nehirde kucuk tekneler kiralayabilirsiniz. saati 30 paund. yada yarim saatte bir kalkan buyuk tekneye binebilirsiniz. oda 25 paund dur. turistik sehir oldugundan her karsilastigniz satici sizi sikmek isteyecektir. ornegin basit bir dondurma 2 paund, araba parki iki saatte 4 paund gibi... giristeki trafige kapali yayalara acik buyuk caddede ikide birde pazar, panayir vs kurarlar. afedersiniz orada da sikerler.. her bok pahalidir...
eskiden taylandli orospularin calistigi bir masaj salonu vardi. onlar gitmis yerine porsuk romanyali orospular gelmis.1 saatlik muameleye 85 paund istiyorlar. hicdegmez.. gitmeyiniz..
heryerde gezen issiz gucsuz tipler goreceksiniz. muhtemelen gaziantepten gelmis multecilerdir.tahmin edeceginiz uzere butun kebapcilar turktur. cogu anteplidir... yine anacaddede kumru satan bir turk vardir. ismi atilla... turk oldugunuzu anlayinca diger saticilar gibi sizi sikmiyor. kumru yiyiyniz efenim... kapadokya restoran vardir. hayati idi galiba sahibnin ismi. gidip ocakbasinda sicincaya dek yiyiniz... yemekleri cok lezzetli. tahmin edeceginiz uzere fiyatlar da da soba borusu masallah......eskiden huner coskuner pek sik gorulurdu. zannedersem evi vardi. mc donalds hep kalabaliktir. 24 sat acik olmasina ragmen doymuyor amk halki....8 bin adet kiz ogrencinin okudugu hemsirelik okulu yuzunden ortalik kari kaynamaktadir. ben ihtiyar, kel ve sisko oldugum icin ancak 31 e malzeme toplayabildim. genclerin sansi daha cok gibime geliyor. birde universitesi vardir. buyuktur.
yine sokaklarda bir suru calgici vardir. modern dilenciler amk.. ama yaz kis klisenin onunde kirmizi piyano calan herif farklidir.cok guzel piyano clar. en fazla parayi da o ibne toplar...otel olarak nehir kenarindaki moat hause fena degildir. ha birde ingilterenin en buyuk demiryolu muzesi buradadir. (lokomotiflerden birini sivastan alip getirdiler. eski kurtalan expresi.henuz tamir ediyorlar).. gece hayati canlidir. gittiginiz bardan kari kaldirmak kolaydir....sikisken karilari ile meshurdur york. barlarda kari yuzunden kavga cikaranlar da genelde turktur....cinli doludur birde. nerden geliyorlarsa. bir tanesine ne bakiniyon lan amina kodugum demisligim vardir..maalesef turkce bilmedigi icin hislerimi anlayamadi....
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar