bugün
- sözlük kızlarının vücutları15
- gülüm diyen kız6
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu5
- ameliyat olmak6
- kuzenin içine boşalmak12
- velvet7
- yılmaz güney10
- otopsiraporlari4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak6
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- fakirin sevmesi hak mıdır3
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- mr erectothales2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- anın görüntüsü16
- kemal kılıçdaroğlu17
- başkan4
- dolandırılan insanların genel özellikleri6
- rahmi koç5
- evde mum bulundurmak6
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- namaz takkesi4
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- sırrı süreyya önder4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- winona ryder3
- futbol12
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı13
- bu akşam rakı içecek olmam2
- birader yazar olmak4
- macaristan da sulyok'un görevden alınması2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- yengeyi götürmek3
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- ioçk kızmış beyler4
- gulmekicinyaratilmis4
- metrobüs kliması4
- yaz aşkı bulamamak7
- aldım kabul ettim9
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
oyunu bu sabah deneyimlediğim ve keşke de cd projekt red’in bioware engine ile devam etseydi dediğim oyun.
olum bi oyun low ayarda da bu kadar kötü optimizasyona sahip olur mu ya?
hayır yani sistem gereksinimleri tam tutan bir oyun, güzel de senaryosu, kaliteli grafikleri de falan var ama bir oyun bu kadar efektlerine kötü optimizasyon basar mı ya?
cd projekt red’in sonradan iyileştirmeyi başardığı oyunlardan biri diyebiliriz, red engine biliyorsunuz ilk çıkışından sonra bayağı gömüldü de gömüldü. red engine gömüldükten sonra oyunlar düzeltilmeye başlansa da, witcher 3’de de aynı optimizasyon hataları ve glitchler ortaya çıktı, cyberpunk 2077 ise, fanlarının ısrarı sonucu erken çıkış yapınca da fiyasko oldu.
neyse gelelim oynanışa, zor mor biraz ama gerçekten kaliteli bir senaryoya oturtulmuş, witcher 2 assasin of the kings ve witcher 3 wild hunt serinin gayet başarılı oyunlarından olduklarından witcher 1’deki o combat sisteminin hantallığını kolayca unutturmayı başardılar ve de kamera açısını tam thirdperson olarak düzelttiler. saldırı için mousenin sol tıkına basılı tutmak yerine bastığınız anda saldırı yapması ve sağ tık yaptığınız zamanda ise ağır saldırı yapmanızı sağlamaları bana göre seriye getirilmiş en iyi combat sistemi diyebilirim. ayrıca, arayüz witcher 3’ün arayüzü witcher 2’den bi nebze alındığı için, söyleyeceğim şeyler witcher 3 için de geçerli.
gelelim senaryoya, klasik witcher hikayelerine göre, orta çağ distopyasında krallıklar ve şövalyelerin birbirileriyle ok, mızrak, bıçak, hançer, kılıç, top ve benzeri silahlarla savaştığı güzel bir mekanda, hem witcherların hem de normal insanların birbirileri ile olan savaşlarını konu alıyor. hikaye olarak başarılı, konsept ve kostüm olarak da başarılı hem de, oynanış açısından daha da fazla başarılı bir yapıya sahip.
bilgisayarınız kaldırıyorsa ve de monotonlaşmış savaş, yarış, futbol, basketbol gibi genrelere sahip oyunlardan bıktıysanız, yeni maceralara atılmak sizin de hakkınız.
olum bi oyun low ayarda da bu kadar kötü optimizasyona sahip olur mu ya?
hayır yani sistem gereksinimleri tam tutan bir oyun, güzel de senaryosu, kaliteli grafikleri de falan var ama bir oyun bu kadar efektlerine kötü optimizasyon basar mı ya?
cd projekt red’in sonradan iyileştirmeyi başardığı oyunlardan biri diyebiliriz, red engine biliyorsunuz ilk çıkışından sonra bayağı gömüldü de gömüldü. red engine gömüldükten sonra oyunlar düzeltilmeye başlansa da, witcher 3’de de aynı optimizasyon hataları ve glitchler ortaya çıktı, cyberpunk 2077 ise, fanlarının ısrarı sonucu erken çıkış yapınca da fiyasko oldu.
neyse gelelim oynanışa, zor mor biraz ama gerçekten kaliteli bir senaryoya oturtulmuş, witcher 2 assasin of the kings ve witcher 3 wild hunt serinin gayet başarılı oyunlarından olduklarından witcher 1’deki o combat sisteminin hantallığını kolayca unutturmayı başardılar ve de kamera açısını tam thirdperson olarak düzelttiler. saldırı için mousenin sol tıkına basılı tutmak yerine bastığınız anda saldırı yapması ve sağ tık yaptığınız zamanda ise ağır saldırı yapmanızı sağlamaları bana göre seriye getirilmiş en iyi combat sistemi diyebilirim. ayrıca, arayüz witcher 3’ün arayüzü witcher 2’den bi nebze alındığı için, söyleyeceğim şeyler witcher 3 için de geçerli.
gelelim senaryoya, klasik witcher hikayelerine göre, orta çağ distopyasında krallıklar ve şövalyelerin birbirileriyle ok, mızrak, bıçak, hançer, kılıç, top ve benzeri silahlarla savaştığı güzel bir mekanda, hem witcherların hem de normal insanların birbirileri ile olan savaşlarını konu alıyor. hikaye olarak başarılı, konsept ve kostüm olarak da başarılı hem de, oynanış açısından daha da fazla başarılı bir yapıya sahip.
bilgisayarınız kaldırıyorsa ve de monotonlaşmış savaş, yarış, futbol, basketbol gibi genrelere sahip oyunlardan bıktıysanız, yeni maceralara atılmak sizin de hakkınız.
zor bir oyun.
steamde tüm başarımları bitirmişken aklıma geldi yazayım dedim. bölüm aralarındaki yennefer'ın gizemli olayları letho'nun geralt'a bazı şeyleri hatırlatması devam oyununun geleceğinin göstergesi idi. tüm ayrı seçimlerle bitirdim ve en sevdiğim oyun serisidir.
oynamanızı tavsiye ederim.
oynamanızı tavsiye ederim.
Son dönemlerde oynadigim mükemmel oyun.oyunun ilerleyisini/senaryosunu yaptiginiz secimler dogrultusunda degistirebiliyorsunuz.
müzikleri oyunun kendisinden daha kaliteli.
CD Projekt Red firmasının yayınlıcığını ve yapımcılığını üstlendiği rol yapma oyunu(ryo). sadece pc için üretilen bu oyunda çoklu oyuncu modu yok. çıkış tarihi ise 17 mayıs 2011 olarak belirtildi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar