bugün

Elinde 6.sezon olan yandex. Diske yüklese de link verse veya başka bir alternatifle paylaşsa dediğim dizidir. ilk kablosuz da indirmek için.
fin.*
the end.
bitti ya lan.
the mentalist, bones ve white collar. hepsi aynı tarz diziler, hepsinin de hastasıyım. hasılı siz de bunlardan birini izliyorsanız, diğer ikisini de izleyin.
2. sezon 12. bölümde öyle bir sey dedi ki neal peter a durdurup not aldım.

- babamın oğlu değilsem kimim ben? belli şeyler kanımda var.
izlediğim en underrated dizilerden. akıcıdır, zekice yazılmış bir senaryosu vardır her daim. oyunculuklar da iyi. izleyiniz sevgili pıtırcıklar.
© copyright 2005 - 2026