bugün

Karl maxin sakali adlı yazardır.

Tanıyan tanır. Kesin bilgidir.
(bkz: adam gibi adam)
empyrium şarkısı. adamın ağzına sıçar affedersiniz.

https://www.youtube.com/watch?v=ERDWxAhUgnA
melankolinin dibine vurduran melodisiyle; insanı yaşayan tabut haline getiren enfes bir beste.

http://fizy.com/#s/1mmwxf
öldüğümde arka fonda bu şarkı çalmalı.
almanya kökenli black metal grubudur. grup 2006 yılında kurulmustur.
(bkz: adamın amına hakkıyla koyan parçalar)
öyle böyle bir şarkı değildir. dinlerken sizi değil, içinizden bir şeyleri alır götürür, yerine kasvetli duyguları getirir bırakır. çok mutlu olsanız da bu şarkıyı dinlediğinizde hayata lanet edersiniz o derece.
(bkz: mahmut) *
alm. hüzne duyulan özlem demektir.
empyrium'un muhtesem enstrümantalıdır. sarkı alır sizi bambaska diyarlara götürür. kendinizi birden karanlık diyarlarda aglarken bulursunuz. ama sarkı o kadar kısadır ki gitmenizle dönmeniz bir olur.
(bkz: biri sözlerini yazsın da tam olsun)
içinizden bişeylerin gittiğini hissettiğiniz empyrium şaheseridir ki kopanlar geri gelmemekte ısrarcı olurlar.
empyrium un where at night the wood grouse plays albümünde yer alan şarkılardan biridir...gece dinlenildiğinde en az dying brokenhearted kadar yıkıcı bir etkisi olduğu test edilmiş, onaylanmıştır...
© copyright 2005 - 2026