bugün

istiklalde tünele giderken sağda konuşlanmış şirin restaurant-cafe.. burdan çıkıp hemen yanındaki cremeria milanonun dondurmaları ile keyfe keyif katılması mümkündür..
ulşım aracı. hele bir de kar yağdığında ortalık bembeyaz, ışıl ışıl oldumu, hele bir de eskişehirdeysen, böyle ding dongg yaparak geldimiydi tadından yenmez.
fr. tramvay
(le)
(bkz: tramvay)
beyoğlu tünelde çok güzel bir mekan. fajitaları ve makarnaları tadılmalıdır.
© copyright 2005 - 2026