bugün

toner koklayıp kafayı bulan ofis çalışanlarını ifade eden kelime..

bunlar çoğu zaman sokak da karşınıza çıkıp, "bi toner parası ver be abi/abla" şeklinde para dilenir..

"basılcak evrakım var" ve "yazıcı için valla" gibi yalanlarına kanmamak ve görmezden gelmek en iyisidir.
bunlara karşı dikkatli olmak gerekir.. geçen bir tanesi zımbayla üstüme saldırdı.. insanlar işyerinde de bile güvende değil yazık ki..
© copyright 2005 - 2026