bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı14
- kemalistler7
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- günün şiiri3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- sözlüğün tadının kaçması4
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- yazarların imza parfümleri14
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- 2026 dünya kupası22
- türk kızı egosu6
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- dünya11
- alan greenspan3
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- aşure2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- kıskanmak7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- zippo2
- pkk nasıl biter5
- kazım koyuncu2
tebrik edilesi partidir.
ulan öyle güldüm ki. alacağı zaten 2 il falan var onun da biri tutmuş. yani ne diyeyim hadi bakalım ben bile heyecanlandım ahahah. acaba belediye binasının önüne che guevera amblemi koyarlar mı..
ulan öyle güldüm ki. alacağı zaten 2 il falan var onun da biri tutmuş. yani ne diyeyim hadi bakalım ben bile heyecanlandım ahahah. acaba belediye binasının önüne che guevera amblemi koyarlar mı..
ideolojik olarak bana oldukça uzak olsa da gayet tebrik ettiğim partidir. bu ülke ne çektiyse adam kayırmacılıktan, ideolojik saplantılardan, alternatifsizlikten, hırs ve kibirden, ayrıştırmacı siyasi anlayıştan çekti. yeni deney ve gözlemlere, yeni ve farklı oluşumlara, farklı siyasi disiplin ve ekonomik ekollere ihtiyacımız var artık. tkp'yi tebrik eder başarılarının devamını dilerim.
türk milletinin fıtratında, çocuk tecavüzleri, yalan, hırsızlık, cukkayı doldurma ve ayrımcılık torpilcilik olduğu için, ağır gelir birder sende haklısın.
ilk kez bir il belediye başkanı çıkartmış olabilir. ilçe olarak daha önce kazanmışlardı zaten. inşallah bir gün cumhurbaşkanı da çıkartırlar.
@james sunderland
ben eleştiriye kızmam, suçlamanı diğerleri gibi yapmayıp örneklerle desteklediğin için teşekkür ederim.
şunu ifade edeyim ki elbette beş parmağın beşi bir değildir, elbetteki örgütlerimizde -her ne kadar tkp buna aşırı denilebilecek ölçüde dikkat etse de- nadiren böyle insanlar olabilir, belki yanlış anlaşılma olmuştur konuyu uzatmaya gerek yok elbette fakat pire için yorgan yakmamak gerek, bugün tkp örgütleri apaçık ulusal ve uluslararası çapta türkiye işçi sınıfının yanında bulunan, komşu örgütlerle işbirliği ve grevlere maddi ve manevi desteği ile mevcut konumun en devrimci partisi olması iddiasını korumaktadır.
kemal okuyan'a gelirsek, kendisi türk solunda çok büyük tartışma konusu olmuştur, bize göre kemal yoldaş teorik birikimi eleştirilemeyecek kadar geniş olan bir insandır.
kendisine ''teorisyen ol sen, bırak parti işlerini'' diyenler bile çıkmıştır.
örneğin stalin'i anlamak kitabını defalarca gözden geçirmiş ve anlamakta zorlanmışımdır.
kendisi çok birikimli bir insandır.
sosyalizmin ne olduğunu yine tkp'nin yazmış olduğu toplumcu anayasa'ya bakarak öğrenebilir isteyen..
stalinciliğe gelirsek, biz bu ayrışmayı kabul etmeyiz, stalin teorik olarak zayıf olan -mevcut şartlar gereği- ve teoride marksizm ve leninizm'e pek de bir şeyler katmayan bir önderdir, dolayısı ile ''stalincilik, stalinizm'' gibi bir akım yoktur, olmamalıdır, bu troçkistlerin ifadesidir.
biz troçkizm'e karşı marksist-leninist cepheyi stalin ile aynı noktada savunuruz yalnızca, ve stalin düşmanlığını emperyalistlerin kucağında yapan kimi solcu(!)lara karşı dururuz.
ben eleştiriye kızmam, suçlamanı diğerleri gibi yapmayıp örneklerle desteklediğin için teşekkür ederim.
şunu ifade edeyim ki elbette beş parmağın beşi bir değildir, elbetteki örgütlerimizde -her ne kadar tkp buna aşırı denilebilecek ölçüde dikkat etse de- nadiren böyle insanlar olabilir, belki yanlış anlaşılma olmuştur konuyu uzatmaya gerek yok elbette fakat pire için yorgan yakmamak gerek, bugün tkp örgütleri apaçık ulusal ve uluslararası çapta türkiye işçi sınıfının yanında bulunan, komşu örgütlerle işbirliği ve grevlere maddi ve manevi desteği ile mevcut konumun en devrimci partisi olması iddiasını korumaktadır.
kemal okuyan'a gelirsek, kendisi türk solunda çok büyük tartışma konusu olmuştur, bize göre kemal yoldaş teorik birikimi eleştirilemeyecek kadar geniş olan bir insandır.
kendisine ''teorisyen ol sen, bırak parti işlerini'' diyenler bile çıkmıştır.
örneğin stalin'i anlamak kitabını defalarca gözden geçirmiş ve anlamakta zorlanmışımdır.
kendisi çok birikimli bir insandır.
sosyalizmin ne olduğunu yine tkp'nin yazmış olduğu toplumcu anayasa'ya bakarak öğrenebilir isteyen..
stalinciliğe gelirsek, biz bu ayrışmayı kabul etmeyiz, stalin teorik olarak zayıf olan -mevcut şartlar gereği- ve teoride marksizm ve leninizm'e pek de bir şeyler katmayan bir önderdir, dolayısı ile ''stalincilik, stalinizm'' gibi bir akım yoktur, olmamalıdır, bu troçkistlerin ifadesidir.
biz troçkizm'e karşı marksist-leninist cepheyi stalin ile aynı noktada savunuruz yalnızca, ve stalin düşmanlığını emperyalistlerin kucağında yapan kimi solcu(!)lara karşı dururuz.
rezal@..
bu insanlarla aynı coğrafyada yaşamak utanç kaynağı..
bu insanlarla aynı coğrafyada yaşamak utanç kaynağı..
bekçisiyiz, yoldaşıyız halen..
yaşasın işçilerin mücadele birliği,
yaşasın haklı direnişimiz,
yaşasın işçinin sınıf partisi..
görsel
https://www.youtube.com/watch?v=NaoEaoeCmpI
yaşasın işçilerin mücadele birliği,
yaşasın haklı direnişimiz,
yaşasın işçinin sınıf partisi..
görsel
https://www.youtube.com/watch?v=NaoEaoeCmpI
gerçekte varolmayan bir türk çarını devirmek için 0 potansiyel ve destekçisi sempatizanı bile olmayan bir memlekette örgüt modeli uygulayan şizofren kelle kalabalığı.
bütün vatanseverlerin tek adresi.
Bir türkçü olarak eveti bastığım parti. Var olsun.
"Yoksa siz hâlâ babanızın partisine mi oy veriyorsunuz?" Şeklinde güzel bir spreyleme görmüştüm yıllar önce ve çok beğenmiştim. Ayrıca Defne'de Sevra deyip susarım.
tkp ye hiç bir zaman oy atmadım. nedenini burada yazmayacağım.
asıl vurgulamak istediğim şey şu.
akp
mhp
bdp
bu yukardaki partiler tkp ye göre uç değil de ortada normal olarak algılanıyor değil mi? evet itiraf edeyim ben bile bazen öyle algılıyorum.
ama sezarın hakkı sezara...
yukardaki partiler
ırk ve din propagandası yaparak halkı bölmektedir.
tkp tamamen ekonomik yönetim biçimi konusunda propaganda ypamaktadır. ve bu, halkın bir kesimini değil tamamını kapsadığı için....
aralarında anayasamıza aslında tek karşı olmayan partidir. (ister inanın ister inanmayın) burda olay tkp değil.
diğer partilerin halkı nasıl böldüğünü göstermek....
asıl vurgulamak istediğim şey şu.
akp
mhp
bdp
bu yukardaki partiler tkp ye göre uç değil de ortada normal olarak algılanıyor değil mi? evet itiraf edeyim ben bile bazen öyle algılıyorum.
ama sezarın hakkı sezara...
yukardaki partiler
ırk ve din propagandası yaparak halkı bölmektedir.
tkp tamamen ekonomik yönetim biçimi konusunda propaganda ypamaktadır. ve bu, halkın bir kesimini değil tamamını kapsadığı için....
aralarında anayasamıza aslında tek karşı olmayan partidir. (ister inanın ister inanmayın) burda olay tkp değil.
diğer partilerin halkı nasıl böldüğünü göstermek....
kafası karışmış bir particik
son zamanlarda buram buram kemalizm kokan partidir.
türkiyenin komünizm geçmişi için önemli konumdadır fakat kendine çeki düzen vermesi şart.
türkiyenin komünizm geçmişi için önemli konumdadır fakat kendine çeki düzen vermesi şart.
Türkiye Cumhuriyetine yararı olan partidir.
ben bir Türkçü olarak devletin herhangi bir alanında yetkili olsam hiç dokunmayacağım siyasi-legal partilerden biridir. Gençlerin gazını alır bir nevi stoperdir.
ben bir Türkçü olarak devletin herhangi bir alanında yetkili olsam hiç dokunmayacağım siyasi-legal partilerden biridir. Gençlerin gazını alır bir nevi stoperdir.
türkiye cumhuriyeti yararına olmayan parti. bakınız; pkk yandaşları ile her fırsatta kol kola olmalarını geçiyorum, eski komünist ideolojiyle yeni dünya devleti oluşturmak başlı başına hezeyandır. nitekim türkiye cumhuriyeti olarak daima 30 yıl geriden geldiğimiz için sıkıntı yok bu konuda da.
Ateistlerden oluşan parti.
ülkeye fitne sokup dış güçler tarafından kontrol edilen ve faşizmin kızıl halini(komünizm)savunan parti.
Tunceli nin Ovacık ilçesini kazandılar. Merakla icraatlarını beklediğim, ovacıklı bir arkadaşım sayesinde bunu öğreneceğim siyasi partidir.
adını karşılayabilecek mi diye düşündüğüm parti.
"Türkiye'de ilk olmak ya da bir ilki başarmak nasıldı? Bilmiyorduk, şimdi onu öğrendik" diyen TKP'li Maçoğlu, Türkiye'nin her yerinden tebrik telefonları aldığını belirtti. Sabaha kadar telefonlarının susmadığını ifade eden Maçoğlu, ilk olmanın çok güzel bir duygu olduğunu söyledi. Maçoğlu, "Dersim halkı, hep ilklere imza atmıştır, ilkleri başarmıştır. Bugün Ovacık'ta TKP'nin bir ilki başarması, halkın başarısı ve isteğidir. Son 15 günde halkın ilgisini iyi tahlil ettik ve kazanacağımızdan emindik ve bu başarı bizi şımartmadı. Halk dayanışması ile birçok başarının kazanılacağı düşüncesi bizde hep vardı. Demokratik halk dayanışması öncülüğünde bu başarıyı kazandık. "
icraatları en çok merak edilen partidir.
duyunca çok sevinmiştim.
duyunca çok sevinmiştim.
açılımı türkiye Komünist partisidir ve tarihlerinde ilk kez Ovacık ta yerel seçimler i kazanmışlardır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar