bugün

Anti patimi kazandı.
beni sözlük alemine sokan, adını görünce yeniden yazma isteği uyandıran yazar dostumuz.
gerçek adını bilen bilir. bunlardan birisi de benim. ama onu hep tanıştığımızdaki gibi çağırırım: imam.
fevkalade güzel sohbetli, tahammül çıtası yüksek birisidir. astronomi yazıyorum diyordu. helal olsun bir carl sagan olmayı başarmış (!)
trollcü olmasa, azıcık daha tutarlı olsa çok daha iyi birisi olarak sivrilir. ama gelin görün ki benimle buluşmaktan bile kaçıyor. olsun, canı sağolsun.
kendisini gerçekten seviyorum.
yollarımız elbet kesişecek imam. elbet seni bulacağım...
dini bütün bir yazardır. ve ona sadece dostları imam der.

imam nbr?
(bkz: ibretlik hikaye kardeşim)
son zamanların yükselen değeri. iyi yazar, cici yazar.
inşallah kara sevdaya tutulur yazarı.
(bkz: #25684077)

nereden bileceksin ?

bir yazar dostum...
(bkz: #25691023)

bir yazar.
düşünen adam heykelindeki adam gibi düşünür durur her daim. lakin güzel bir adam, kaliteli bir insandır.

ben de seni seviyorum kardeş. *
Yaşıyo mu la bu.
(#25857651)

sanırım kıskançlık krizlerine girdi.

hepimiz aynı mahlenin çocuğuyuz olum ayıptır, az mahalle kültürüne saygınız olsun.
© copyright 2005 - 2026