bugün

6.nesil olmak isterdim diyen yazar.

edit: lan niye eksi koyuyosunuz salak mısınız olum ? biraz ekşın yapalım dedik.
geri dönmüş ve dönmesinin ardından ' geri döndüm lan ' mesajını veren yazardır.
nickinin altına kendine özgü mesajlar veren yazar.
toplumsal mesaj vermeyi sevdiği kadar nerde toplumsal mesaj verdiğini merak eden yazar.
şuanda bu başlıkta seri eksi veren onun bunun çocuğunu merak eden yazardır.
tespitlerini beğendiğim yazardır.
bazıları tarafından beğenilmeyen entryler girdikten sonra yazdığı çoğu entryi utanmadan araştırıp seri eksi oy veren embesillerle karşı karşıya kalmış yazardır.

not: bunu son eksileyen 'cisim' gelsin bu entrye de eksi versin. vermezse üzülürüm. korkak seni !
yedinci nesil çaylak. sanırım herkes için iyi olmuş.
geri gelmiştir. sanırım herkes için iyi olmuş.
(#10825035) aynştayn.
© copyright 2005 - 2026