Mustafa Kemal Atatürk gibi... Kimsenin hayal edemediğini gerçekleştirdiği için O tek' di... Tekliğe yalnızlık da dendi... olsun... doğrudur!!!
bir olmak, biz olmaktir.
eşi benzeri olmayan..her zaman gıpta edilen, kıskanılan..eşsiz olmaktır...

(bkz: atatürk)
© copyright 2005 - 2026