bugün
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek10
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- balkonu camla kaplatmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- yazarların en sevdiği meyve9
- 22 haziran 20262
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- bir gün ölecek olmak7
- güne bir şarkı bırak18
- 2026 dünya kupası14
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- paris te son tango2
- pornoyu bırakmak5
- futbol12
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- seni hayata bağlayan şey12
- red bull2
bugün uzun yıllardır amerika'da yaşayan ve oldukça kaliteli müzikler icra eden türk bir müzisyenle yazıştım. birikiminden faydalanmak adına sorular sordum. ona göre türk müziğinin dünya müzik camiasında yeterince yer alamamasının iki nedeni varmış.
1-) Biz Türkleri hiç sevmezler.
2-) Biz Türkler insanları illaki sözlü müzik dinlemeye zorlarız. Ama bu büyük bir yanliş. Müziğin dili notalardır. Şimdi düşün bir kere. Japonca şarki sözleriyle müzik dinlemeyi. Belki de Japonca güzel bir dildir ama benim kulağımı rahatsız ediyor. inan bana şahane Japon şarkılar var internette ara görürsün. Enstrümantal olarak , gitarla yada piyano ile icra edilmiş. Bir parçaya her dilden sözler yazılabilir ama muzik hep aynı kalir. Türkçemiz cok güzeldir ama başkalarının kulağına yabancıdır.
Kıssadan hisse: Eger bu müziği insanlara tanıtmak istiyorsak, Yurt dışına şarkıcı değil, müzisyen gönderelim. Aksi takdirde al gülüm, ver gülüm olur.
Şimdi ben bu yorumları niye bu başlık altına yazdım merak edenler için belirteyim. bu sanatçı bana yansımalar, cengiz onural ve daha birçok isim önerdi. bunları dinle ve yabancılarla yaptığın Türk müziği sohbetlerinde bu isimleri öner dedi. verdiği ona yakın isimden biri dikkatimi çekti. Tanino Trio... Daha önce hiç duymamıştım. cehaletimden utandım.
1-) Biz Türkleri hiç sevmezler.
2-) Biz Türkler insanları illaki sözlü müzik dinlemeye zorlarız. Ama bu büyük bir yanliş. Müziğin dili notalardır. Şimdi düşün bir kere. Japonca şarki sözleriyle müzik dinlemeyi. Belki de Japonca güzel bir dildir ama benim kulağımı rahatsız ediyor. inan bana şahane Japon şarkılar var internette ara görürsün. Enstrümantal olarak , gitarla yada piyano ile icra edilmiş. Bir parçaya her dilden sözler yazılabilir ama muzik hep aynı kalir. Türkçemiz cok güzeldir ama başkalarının kulağına yabancıdır.
Kıssadan hisse: Eger bu müziği insanlara tanıtmak istiyorsak, Yurt dışına şarkıcı değil, müzisyen gönderelim. Aksi takdirde al gülüm, ver gülüm olur.
Şimdi ben bu yorumları niye bu başlık altına yazdım merak edenler için belirteyim. bu sanatçı bana yansımalar, cengiz onural ve daha birçok isim önerdi. bunları dinle ve yabancılarla yaptığın Türk müziği sohbetlerinde bu isimleri öner dedi. verdiği ona yakın isimden biri dikkatimi çekti. Tanino Trio... Daha önce hiç duymamıştım. cehaletimden utandım.
türk müziğinde büyük ikili aralık.
re-mi, fa-sol, sol-la, la-si ve do-re aralıkları taninidir.
re-mi, fa-sol, sol-la, la-si ve do-re aralıkları taninidir.
türk müziğinde ve bütün dünya müziğiklerinde kullanılabilen bir aralık. tam aralıktır 9/9.
arkadaş bir müzisyen nota yazarken neden bunu kullanır? bence sırf ibnelik olsundur amaç. sol yazıp başına tanini diyez, tanini bemol yazmanın ne anlamı var. sol td yerine la yaz sb yerine fa yaz. bu ibnelik neden yani?
arkadaş bir müzisyen nota yazarken neden bunu kullanır? bence sırf ibnelik olsundur amaç. sol yazıp başına tanini diyez, tanini bemol yazmanın ne anlamı var. sol td yerine la yaz sb yerine fa yaz. bu ibnelik neden yani?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar