bugün

kars'ın sarıkamış ilçesine bağlı bir köy.

benim köyüm. 1877-78 Osmanlı-rus savaşı esnasında dedelerim göçmüşler. hiç gidip görmedim ama çok özlüyorum. insan görmediğini özler mi? özlüyor işte.

evet bir otobüs biletine bakar. ama babam sanırım geçmişi deşmemek için gitmemiş hiç. rusların akıl almaz vahşetlerine maruz kalmışız türk olduğumuz için. ama bir gün gideceğim.

sözlük yazarlarından bir istirhamım var: sırbasanlı olan veya sırbasan hakkında bilgisi olan varsa lütfen mesaj göndersin.
© copyright 2005 - 2026