bugün

bir anti hile programı olan sxe üzerinden ban atılabiliyor uzun zamandır. eğer sxe'li bir servera girip abuk subuk işler yaparsanız (hile, küfür vs.) admin tarafından size sxe ban atılırsa, o servera bir daha giremiyorsunuz sxe açıp. sxe açmadan girebilirsiniz ama o zaman zaten kick yiyorusunuz 15 20 saniye içerisinde. sxe banı düzeltmenin bir iki yolu var;

1- sxe ban windows'un id'sine atılıyor. id-blaster gibi bir programı indirip, nasıl kullanıldığını çözebilip bu işten yırtabilirsiniz.

2-en bilindik, klasik, bütün türk forumlarının baş çözüm yolu ''format'' atmak.
3. bir yol olarak server ı hackleyip banlist i silersin. OH mis.
© copyright 2005 - 2026