1. 1.
    Enerji alıyorum , takımın enerjisi yüksek, arkadaşımdan enerji ve guc aldim , takımında bugün güzel bı enerji var felan diyerek hayatını devam ettiren enerji ve tabi kaynaklar müdürü.
    2 ... hilmijem
  2. 2.
    aşırı derecede itici olan bir tip. yok enerji yok pozitif bilmem ne. aniden hırr yapıp kafasını falan sallıyor. tuhaf bir yürüyüşü var. he iyi bir insandır, kötü olduğunu düşünmüyorum ancak tam dayaklık tip bence.
    1 ... dertler derya olmus
  3. 3.
    -Berkan bacağım koptu.
    +olsun negatif yok. Öbürü duruyor sonuçta.
    ... serdarsl06
  4. 4.
    aşırı güzel eşi olan yarışmacı, birbirlerine çok iyi yakışıyorlar.
    1 -1 ... ernesto doqukan guevara
  5. 5.
    survivor berkan

    Bu nasıl foto acun bey!?
    ... judas
  6. 6.
    Ulan ne kadar iyi kız arkadaşı var şanslı adam . Ne övdü berkani ne kadar sevgi gösterisi yaptı öyle benim bile içim gitti
    ... bogey
  7. 7.
    Babako babako diye ortada dolaşan tirrekin teki .
    ... diablo1987
  8. 8.
    Bi bitmediniz amk sokayım acununuzada yarışmanızada.
    -1 ... ahbesaltik
  9. 9.
    Ben de sana sokayım gerzek herif.
    ... bogey