bugün

10 yıllık ankara gurbetimde, kendimi yabancı hissetmediğim tek mekandır. eski yapı-çay. bir de gereksiz alışveriş kalabalığı olmasa...
suluhan denmesinin sebebi ortasında kuyu olmasıdır.
trabzon meydandaki ishaninin adidir. balkonunda cay icilir.
© copyright 2005 - 2026