bugün

beyni olmadan yaşayabilen hatta avcılık yapabilen enteresan bi canlı türüdür. etobur dur. o kadar ilkeldir ki ağzından sıçar. muhtemelen malum partinin oy verenidir. demek ki neymiş; beyin olmadan da yaşanabilirmiş hatta avcılık yapılabilirmiş hatta az uğraşsa rejimi bile değiştirmeye çalışılabilirmiş bu canlı türü.

aziz nesin olsa ne yazardı şimdi...

canlıyı merak edenler için;
(bkz: http://www.biyolojiegitim.../kf/supolibi/supolibi.swf)
© copyright 2005 - 2026