bugün
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- ibne penis nah3
- düşük iq belirtileri5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- yürüyüş partisi6
- chp'deki değişimciler3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ismet gurbuz 20245
- lise defteri2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- gönüllü esaret paradoksu2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- türkiye3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı2
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- zaman gazetesi2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- makarna süzmek5
- house of the dragon2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- bugün de meme atan olmaması13
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- tgrt3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- james deen2
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- anın görüntüsü15
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- günün sözü3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- iş kadını yazarlar6
- kaya çilingiroğlu2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- yazma diyince yazmayan erkek4
sadece türkiye'nin değil dünya'nın en kötü otobüs firmasıdır. şöyle ki;
dün obilet üzerinden 30 nolu bileti aldım. 06:00'da gelmesi gereken otobüs yarım saat gecikmeli geldi.
bindim otobüse yerim dolu. aşağı indim muavine 'kardeş yerim dolu napayım?' dedim
bana ne el kol yapıyon dedi. ne el kol yapcam bilader oturtmuşunuz birini yerime, bana yer gösterin oturcak dedim.
şoför falan indi bunlar bildiğin üzerime yürüyor kendi memleketimde.
ya allah için adam gibi yer gösterin yatacağım napıyorsanız yapın dedim. geçtim oturdum bi yere.
06:57 idi. hala yolcu bekliyorlar otobüs dolsun diye. zaten bir acayip kokuyor uyuyamamışım indim aşağı.
yazhaneye gittim bana şirket sahibinin numarasını verdi. adamı aradım o daha da beter.
valla dedi sabah sabah insan aranmaz böyle bizimkilerin dediği doğrudur ben gene de arar konuşurum sen kapat dedi yüzüme kapadı.
yani ne bileyim kürt kürt diyoruz yeri geliyor ayrımcılık yapıyor itin bi tarafına sokuyoruz adamları bazen.
şu ana kadar bunu açıkça dile getirmedim burada. yalnız bugün yaşadığım bu çirkin olaydan sonra kimse kusura bakmasın kürtler bu devlete zarar veren insanlardır bu kadar açık.
ben mecburen bindim ama siz mecbur olsanız da binmeyin, yürüyün abi.
dün obilet üzerinden 30 nolu bileti aldım. 06:00'da gelmesi gereken otobüs yarım saat gecikmeli geldi.
bindim otobüse yerim dolu. aşağı indim muavine 'kardeş yerim dolu napayım?' dedim
bana ne el kol yapıyon dedi. ne el kol yapcam bilader oturtmuşunuz birini yerime, bana yer gösterin oturcak dedim.
şoför falan indi bunlar bildiğin üzerime yürüyor kendi memleketimde.
ya allah için adam gibi yer gösterin yatacağım napıyorsanız yapın dedim. geçtim oturdum bi yere.
06:57 idi. hala yolcu bekliyorlar otobüs dolsun diye. zaten bir acayip kokuyor uyuyamamışım indim aşağı.
yazhaneye gittim bana şirket sahibinin numarasını verdi. adamı aradım o daha da beter.
valla dedi sabah sabah insan aranmaz böyle bizimkilerin dediği doğrudur ben gene de arar konuşurum sen kapat dedi yüzüme kapadı.
yani ne bileyim kürt kürt diyoruz yeri geliyor ayrımcılık yapıyor itin bi tarafına sokuyoruz adamları bazen.
şu ana kadar bunu açıkça dile getirmedim burada. yalnız bugün yaşadığım bu çirkin olaydan sonra kimse kusura bakmasın kürtler bu devlete zarar veren insanlardır bu kadar açık.
ben mecburen bindim ama siz mecbur olsanız da binmeyin, yürüyün abi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar