bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz5
- biz arap değiliz biz türk üz6
- lionel messi8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- askerlik9
- kıskançlık5
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- ismail kartal16
- sürekli esnemek6
- kadında güzellik aramayan erkek5
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- tuncay güney2
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- kimyon3
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- yazın yapılabilecek işler2
- the god himself3
- nady bondar2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- erectovanga2
- gözde celep2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- işsizlere tavsiyeler2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- kazıklı maria3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- şansın yaver gitmesi2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- kumardan para kazanmak2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- cristiano ronaldo4
muhendislik kirtasiye malzemeleri gayet guzel ve kaliteli olan firma.
senelerden lise son. sınava hazırlanıyoruz tabi. x denkleminin ikinci türevini alıp çarpanlara ayırıp götümüze sokuyoruz.
o sıralar bende hep bir marjinal olma çabası. bu farklı olma çabası kalemime bile yansımış düşün. yansır tabi amına koyim. herkesde aynı kalemler. bi de iyi markalar. sanki bi boklarına yaradı. neyse. kaleme ihtiyacım var okul çıkışı karşıdaki kırtasiyeye gidiyorum. yanımda da ahbaplar.
bakıyorum hepsine. bu değil bu hiç değil daha farklı istiyorum. ehehe. mal. sonra onu gördüm. bu dedim işte bu. hiç kimsede olmayan. kıymetlimisss.
tezgahtar abla araya girdi hemen. pazarlamaya başladı. sağolsunlar severlerdi beni. zaten insanlar beni ya sever ya da kıskanır. böyle de kibirliyim malın önde gideniyim. neyse o abla dedi ki bu kalem geleceğin markası olucak alman malı blabla cimbombom. bizim kamiller de güldü. aldım o kalemi ben. dört buçuk liraydı. ucuza aldım degerlenecek buralar hep diyordum millete. gülüyordu götler.
steadtler. okuması bile zevkli.
o kadar benimsemişim ki markayı sanki çocuğum amına koyim. sınava onla hazırlandım. siktim attım rotringli faber castelli itleri. kazanmamı bile kaleme bağlıyorum hala.
diyeceksiniz şimdi değerlendi mi?
evet. geçenlerde bu kalemi kaybettiğimi sandım. aradım talan ettim evi yok amınski. neyse dedim yeni kalem alayım. girdim bi kırtasiyeye. bi baktım yukarılara koymuş adam bunu. patlıyor kalem. kutuya baktım. sarı bir etiket: 7.50. alamadım kıyamadım paraya o an. çıktım boynum bükük. ama bi yandan da mutluyum. sanki hisse almışım da benden habersiz çok yükselmiş gibi. iki gün sonra buldum kalemi. nasıl mutluyum anlatamam. kolay mı oğlum herkesin gözü vardı bu kalemde.
daha önce bir kere daha kaybettiğimi sandım. gittim hemen aynından aldım. beş liraya. anlamalıydım o zaman hızlı yükseldiğini. daha çok almalıydım. tüccar zihni işliyor hep. biri de çıkıp sikmedi ki o zihnimi.
sonra buldum kaybettiğimi. herkes ikincisini istemeye başladı. ben gittim alaattine verdim. şimdi soracaksınız alaattin kim diye. bi kaç yıl bekleyin adını duyarsınız. adam futbolcu. ona yatırım yaptım bu sefer.
o sıralar bende hep bir marjinal olma çabası. bu farklı olma çabası kalemime bile yansımış düşün. yansır tabi amına koyim. herkesde aynı kalemler. bi de iyi markalar. sanki bi boklarına yaradı. neyse. kaleme ihtiyacım var okul çıkışı karşıdaki kırtasiyeye gidiyorum. yanımda da ahbaplar.
bakıyorum hepsine. bu değil bu hiç değil daha farklı istiyorum. ehehe. mal. sonra onu gördüm. bu dedim işte bu. hiç kimsede olmayan. kıymetlimisss.
tezgahtar abla araya girdi hemen. pazarlamaya başladı. sağolsunlar severlerdi beni. zaten insanlar beni ya sever ya da kıskanır. böyle de kibirliyim malın önde gideniyim. neyse o abla dedi ki bu kalem geleceğin markası olucak alman malı blabla cimbombom. bizim kamiller de güldü. aldım o kalemi ben. dört buçuk liraydı. ucuza aldım degerlenecek buralar hep diyordum millete. gülüyordu götler.
steadtler. okuması bile zevkli.
o kadar benimsemişim ki markayı sanki çocuğum amına koyim. sınava onla hazırlandım. siktim attım rotringli faber castelli itleri. kazanmamı bile kaleme bağlıyorum hala.
diyeceksiniz şimdi değerlendi mi?
evet. geçenlerde bu kalemi kaybettiğimi sandım. aradım talan ettim evi yok amınski. neyse dedim yeni kalem alayım. girdim bi kırtasiyeye. bi baktım yukarılara koymuş adam bunu. patlıyor kalem. kutuya baktım. sarı bir etiket: 7.50. alamadım kıyamadım paraya o an. çıktım boynum bükük. ama bi yandan da mutluyum. sanki hisse almışım da benden habersiz çok yükselmiş gibi. iki gün sonra buldum kalemi. nasıl mutluyum anlatamam. kolay mı oğlum herkesin gözü vardı bu kalemde.
daha önce bir kere daha kaybettiğimi sandım. gittim hemen aynından aldım. beş liraya. anlamalıydım o zaman hızlı yükseldiğini. daha çok almalıydım. tüccar zihni işliyor hep. biri de çıkıp sikmedi ki o zihnimi.
sonra buldum kaybettiğimi. herkes ikincisini istemeye başladı. ben gittim alaattine verdim. şimdi soracaksınız alaattin kim diye. bi kaç yıl bekleyin adını duyarsınız. adam futbolcu. ona yatırım yaptım bu sefer.
çok elite bölgeler haricinde çoğu kırtasiyeler de olmayan lüks kırtasiye ürünleri markası. şöyle örnek vereyim; 36 lı jumbo boy kuru boyaları 65 tl falan. oradan siz anlayın artık. aynı zamanda çok orjinal versatil kalemleri vardır. bulunmaz hint kumaşı gibidir. buldunuz mu fiyata falan bakmayıp direk almanız icap eder. muhtemelen bir daha ki geldiğinizde olmayacaktır.
1999 - 2000 yıllarında ürettiği/sattığı tükenmez kalemlerin kalitesini şuanda bile yakalanamayan firma.
(bkz: adamlar yapmış)
koskoca istanbul'da sadece istoç'da kaya kırtasiye diye bir yerde satılıyor onlarında elinde stok yok. arkadaş getirin şu kalemleri, bizi dandik dandik malları kullanmak zorunda bırakıyorsunuz.
buradan d&r'a, nt'ye de sitemlerimi iletiyorum. ayıp yaptığınız bir de perakende kırtasiye olacaksınız. ben staedler satılmayan yere kırtasiye demem.
şimdi akşam trafiğinde istoç'a gir. yaktığın mazot cabası. ne oldu tükenmez, kurşun kalem aldım. teşekkürler hepinize.
edit:imla
(bkz: adamlar yapmış)
koskoca istanbul'da sadece istoç'da kaya kırtasiye diye bir yerde satılıyor onlarında elinde stok yok. arkadaş getirin şu kalemleri, bizi dandik dandik malları kullanmak zorunda bırakıyorsunuz.
buradan d&r'a, nt'ye de sitemlerimi iletiyorum. ayıp yaptığınız bir de perakende kırtasiye olacaksınız. ben staedler satılmayan yere kırtasiye demem.
şimdi akşam trafiğinde istoç'a gir. yaktığın mazot cabası. ne oldu tükenmez, kurşun kalem aldım. teşekkürler hepinize.
edit:imla
Uçlu kalemini zamanında 2 tl ye almıştım. Şuan 15 dolar. Evet
Mars plastic isimli silgisi aşırı dandik olan kırtasiye firması. Puanı yüksek diye sipariş verdim pelikandan hallice çıktı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar