bugün

"Her şeyin bir an önce olup bitmesi için can atıyorum" dedigimde
içimden bir ses "ancak bir şeyin sonuna ulaşabilmek için, önce o şeyi yaşamak zorundasın.
Geç kalmasan iyi olur!.." dedi.
dünya sona ulaşmakta o kadar ağır kalıyor ki, biz insanlar ona yardım etmek için buradayız.
© copyright 2005 - 2026