bugün
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- öldükten sonra bana ne olacak5
- meksikalı batman2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- sözlüğün kırbacı3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek3
- arşivlenmesi gereken resimler2
- anın görüntüsü22
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- erkekler neden erken ölür4
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- kadir inanır22
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- her insanın bir cini olması8
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sophia osako3
- tamar tanrıyar2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- 1 kilometrelik gökdelen2
- rakı sevmemek7
- kemalist dünya24
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- owner of a lonely heart2
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- true'nun çaylak olması16
- genç görünmeye çalışmak3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- hayalet gibi bir insan olmak3
- velvet28
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çok güzel ama manyak kadın7
- çift katlı otobüs3
- mustafa kemal atatürk7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- venezuella depremi3
bir gün birimiz sözlükte bir entry gireceğiz ve bu sözlüğün son entry'si olacak ve bunu kimse bilmeyecek. bir sabah uyanıp sözlüğe giremeyeceğiz.
ilk girilen entry kadar etkileyici ve heyecan uyandırmayandır.
7-8 yıllık bir serüvenin sonuna geldim. Buraya üye olurken hayatıma damga vuracak kişiyle tanışacağımı tahmin edemezdim. O gün bu gündür hatıralarımızı paylaştığımız yer oldu burası. Belki gelecekte çocuklarımızla beraber hatıralarımıza göz gezdirecektik. ilk konuşmalarımıza bakıp geçmişi yad edecektik. Ama sebep ister bana söylediğin ister söyleyemediğin şeyler olsun, bir şekilde geri dönüşü olmayan bir ayrılıktayız artık. Yazdırdığın şiirler ve mesajlarımız ben olmasam da burada kalacak. Ama endişelenme, kimse seni ve beni bilmeyecek. Sen hayalet oldun yıllarca benim hayatımda. Şimdi hayalet biri olarak buralarda bulabilirsin beni istediğin zaman. Buradan giderken bana dilediğin iyi dileklerin kat be kat fazlası senin olsun. Allah'a emanet ol, ama pişman olma. Çünkü iki dünya bir araya gelir, ben sana gelmem artık. Söylenecek bir kitap söz var ama her neyse diyelim.
Elveda altı senem, elveda hayalim, elveda gençliğim...
Elveda altı senem, elveda hayalim, elveda gençliğim...
Şu anda yazdığım entrydir. Her şeyin olduğu gibi buranın da bir sonu var ve biz fark etmesek de her an bir son yaşıyoruz aslında. Tabii umutsuzluğa kapılmayalım aynı zamanda her an, yeni bir başlangıç da oluyor. Her anın yeni bir başlangıç olduğunun kıymetini bilmeniz dileğiyle... Hep mutlu olun, sağlıcakla kalın.
Genel olarak Insanlara yaptıkları dolayısıyla tepki göstermeyip hiç bir şey olmamış gibi yaşadığım için mutsuzum. Yine de mutsuzum demeyi şükürsüzlük saydığımdan çok fazla dememeye gayret gösteririm.
Bir de duyduklarım karşısında şok olduğum için hayatımda sadece bir kez arkadan iş çevirmeye kalktım, o da elime yüzüme bulaştı.
Sevilirim ya da sevilmem dert değil, cenazemde insan olsun da kafası var bende. Bir tavsiyem olacak gitmeden önce. Herkese saygılı olun, Kalp kırmayın, ah almayın ki huzur ve kardeşlik içinde yaşamak adına bir adım daha atılmış olsun. kendi adınıza hiç bir günahı hafife almayın, günahta ısrarcı olmamak lazım gelir ki sıradan bir hal almasın. Başkalarının günahı zaten dilinizde olmasın, herkesin kendi günahı kendine yeter. Unutmayın, bu alemden giderken kendi ateşimizi kendimiz götürüyoruz.
Nacizane bildiklerimden bir nebze olsun son kez paylaşmadan gitmek gelmedi içimden. Esenlikler diliyorum.
Bir de duyduklarım karşısında şok olduğum için hayatımda sadece bir kez arkadan iş çevirmeye kalktım, o da elime yüzüme bulaştı.
Sevilirim ya da sevilmem dert değil, cenazemde insan olsun da kafası var bende. Bir tavsiyem olacak gitmeden önce. Herkese saygılı olun, Kalp kırmayın, ah almayın ki huzur ve kardeşlik içinde yaşamak adına bir adım daha atılmış olsun. kendi adınıza hiç bir günahı hafife almayın, günahta ısrarcı olmamak lazım gelir ki sıradan bir hal almasın. Başkalarının günahı zaten dilinizde olmasın, herkesin kendi günahı kendine yeter. Unutmayın, bu alemden giderken kendi ateşimizi kendimiz götürüyoruz.
Nacizane bildiklerimden bir nebze olsun son kez paylaşmadan gitmek gelmedi içimden. Esenlikler diliyorum.
Günün son entysi.
Son entryimi yine 5 sularinda yazip uykuya dalacagim.
Birgün tüm yazarlar için ölüm kadar gerçek bir şekilde gelecek olan entry. The end. Evet.
sanırım şu an girdiğim entrydir. ne diyeyim, bir şey demem gerekmiş gibi geldi sanki ama diyecek bir şey yok. şu sikik sözlükte çok az samimi itirafım oldu ama sanırım bu en samimisi olacak. yazdığım önemli şeyler benim sonradan bakıp okuduğum ve bir takım dersler çıkardığım veya bir şekilde önemsediğim şeyler oldu.
ancak şöyle bir şey var ki benliğime itiraf edeceğim monologlarım maalesef ki çoktan tükendi. o monologların ben var ya, neyse.... neden burada yazıyorum ki ben. söylenecek o kadar çok şey var ki... hepsini, her şeyi yine ben biliyor olacağım. zaten etrafımda da kimseye bir şey söylediğim yok. işte sırf bu yüzden çok aptalım sözlük. dünyanın en aptal insanıyım ben. aptallığım yüzünden kendimi yok etmek istiyorum sadece.
ah be sözlük, içimdeki uktelerle dolu kaldım biliyor musun. söyleyemedim, olmadı, olamadı sözlük.
lanet olsun sözlük.
ancak şöyle bir şey var ki benliğime itiraf edeceğim monologlarım maalesef ki çoktan tükendi. o monologların ben var ya, neyse.... neden burada yazıyorum ki ben. söylenecek o kadar çok şey var ki... hepsini, her şeyi yine ben biliyor olacağım. zaten etrafımda da kimseye bir şey söylediğim yok. işte sırf bu yüzden çok aptalım sözlük. dünyanın en aptal insanıyım ben. aptallığım yüzünden kendimi yok etmek istiyorum sadece.
ah be sözlük, içimdeki uktelerle dolu kaldım biliyor musun. söyleyemedim, olmadı, olamadı sözlük.
lanet olsun sözlük.
Seni tanıdığım ilk güne bırak beni, sonra da bir daha hiç hatırlama.
Tanıştığımıza memnun olalım dicem ama...
Neyse boşver..
Sevdadan başka bir dert girmesin inşallah o yüreğine.
Selametle..
Tanıştığımıza memnun olalım dicem ama...
Neyse boşver..
Sevdadan başka bir dert girmesin inşallah o yüreğine.
Selametle..
okuyan yoktu, niye yazacaktım.
neticede bu sondu.
hoşçakal sözlük, okunabilecek günlerde görüşelim.
neticede bu sondu.
hoşçakal sözlük, okunabilecek günlerde görüşelim.
nokta...
benim, çaylaklıktan kurtulmam için gerekli olan zımbırtı , yani galiba.
Az sonra, ruhum göğe doğru basamakları yavaş yavaş çıkarken; soğuk bedenimin içindeki kalbime son kez dokunuşunu göreceğim.
yolun cehennem ateşini, ruhuma sensizliğin verdiği şenlilkle işleyeceğim..
ELVEDA...
yolun cehennem ateşini, ruhuma sensizliğin verdiği şenlilkle işleyeceğim..
ELVEDA...
yanlış bir ben, yanlış bir sen, yanlış bir yer..
üç yanlıştan bir doğru çıkarmaya çalıştık ama olmadı..
elveda...
üç yanlıştan bir doğru çıkarmaya çalıştık ama olmadı..
elveda...
yarın silinirim muhtemelen. hadi bana güle güle. bu olsun.
(bkz: veda busesi) *
(bkz: coming soon)
Soytarılık etmeden entry girmek,
google cevheri olmadan bilgi sunabilmek ve haksızlık etmeden hiçbir yazara bilgi içerikli entry girmek gibi saçma isteklerim oldu ara sıra biliyorsun.
Şimdi bütün iyi niyetimi bir bir yargılayıp asıyorum.
Bu son olsun, bu son olsun.
Işbu entrymde sosyal mesaj verdim,
ki bu entry yazarlara örnek olsun,
bu da benim size, bu da benim size ayrılırken son entrym olsun.
şeklinde yazılması muhtemel entrydir.
google cevheri olmadan bilgi sunabilmek ve haksızlık etmeden hiçbir yazara bilgi içerikli entry girmek gibi saçma isteklerim oldu ara sıra biliyorsun.
Şimdi bütün iyi niyetimi bir bir yargılayıp asıyorum.
Bu son olsun, bu son olsun.
Işbu entrymde sosyal mesaj verdim,
ki bu entry yazarlara örnek olsun,
bu da benim size, bu da benim size ayrılırken son entrym olsun.
şeklinde yazılması muhtemel entrydir.
Yatmadan önceki entrydir. (bkz: ışte bu)
konuşmak yerine yazmayı seçmiştim şimdi de yazmak yerine okumayı seçiyorum, güle güle ( alkışlarla değil, kozmik bir yalnızlığın sessizliğiyle uğurlanan bakkal osman )
açılsın şu bakkal sigaram bitti.
Gece yatarken dolaptaki sütü ictim.sanırım bozuktu,midem hala çok kötü.ölürsem aileme su notu iletin lütfen "atın artık o sütü"
işte budur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar