bugün
- kadir inanır14
- sözlüğü bırakmak istemek7
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- true nun çaylak olması10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- seri gizli artı oy veren melek7
- yazarların iyi olduğu konular9
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- ciguli kral4
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- velvet26
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- kemalist dünya19
- feminist sloganı2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- savcı ile sevgili olan mafya2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- ktç abinin çaylak olması5
- ebu muhammed el culani4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dedehatun'un elleri2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi11
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması6
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 2026 dünya kupası25
- tavuk iskender4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
Tarzları Opeth ve tool karışımı bir grup olmakla beraber vokalin sesi maynard James keenan'ın birebir kopyasıdır.
Kısacası isveç'in en iyi metal gruplarından.
Kısacası isveç'in en iyi metal gruplarından.
2019'un benim adıma en güzel keşiflerinden olan grup. Tabula Rasa, River vs. diye saymaya başlasam oldukça uzayacak sevdiğim şarkıları listesinde iki şarkıya özellikle değinmek isterim.
1) Lotus: Gerçekleştirilmekte zorlanılan ve hatta bir hayli gecikilen değişimden korkmamak gerektiğini bana hatırlatan ve beni cesaretlendiren şarkıdır. Çoğu bölümünü fazlasıyla beğensem de bunlardan sadece ikisine değinip diğer şarkıya geçmek istiyorum.
"Where you walk, what you dream, measures who you really are"
"...and the demons that now rest on your side
They will leave you on your own"
2) The Words: Pre-chorus kısmı bende fazla empatiye sebep olmasa da; şu kısmı bir gerçektir ki; bir şeyleri tam anlamıyla sonlardırmak için, onlara karşı artık kızgınlık, kırgınlık duymamak ve olanlarla barışmak lazımdır.
Bu düşünceye uzun zaman dirensem de, düşüncenin haklılık payının farkındaydım. Artık ne kalana, ne gidene faydası olmadığı gün gibi açık olan bir hikayeyi kapatmanın zamanıdır, geç de olsa bu hikaye burada biter; tüm yaşanılmışlıklarla barışarak, onlara veda ederek ve korkusuzca buradan hareket ederek, dönmemek ve düşünmemek üzere...
"Bide here for the closing, fearless by the sea
Time to let go of what always' been there, peacefully"
1) Lotus: Gerçekleştirilmekte zorlanılan ve hatta bir hayli gecikilen değişimden korkmamak gerektiğini bana hatırlatan ve beni cesaretlendiren şarkıdır. Çoğu bölümünü fazlasıyla beğensem de bunlardan sadece ikisine değinip diğer şarkıya geçmek istiyorum.
"Where you walk, what you dream, measures who you really are"
"...and the demons that now rest on your side
They will leave you on your own"
2) The Words: Pre-chorus kısmı bende fazla empatiye sebep olmasa da; şu kısmı bir gerçektir ki; bir şeyleri tam anlamıyla sonlardırmak için, onlara karşı artık kızgınlık, kırgınlık duymamak ve olanlarla barışmak lazımdır.
Bu düşünceye uzun zaman dirensem de, düşüncenin haklılık payının farkındaydım. Artık ne kalana, ne gidene faydası olmadığı gün gibi açık olan bir hikayeyi kapatmanın zamanıdır, geç de olsa bu hikaye burada biter; tüm yaşanılmışlıklarla barışarak, onlara veda ederek ve korkusuzca buradan hareket ederek, dönmemek ve düşünmemek üzere...
"Bide here for the closing, fearless by the sea
Time to let go of what always' been there, peacefully"
3 eylül de volkswagen arena'ya gelecek olan isveçli hoş bir grup.
http://www.vwarena.com/tr/etkinlik-detay/dfgg8
http://www.vwarena.com/tr/etkinlik-detay/dfgg8
Yeni albümlerinin adını “lotus” olarak açıklamışlar ve 1 şubatta yayınlayacaklarmış.
Lykaia beğenerek dinlediğim bir albümdü. Umarım çok daha iyisini koyarlar ortaya.
Lykaia beğenerek dinlediğim bir albümdü. Umarım çok daha iyisini koyarlar ortaya.
ghost ile birlikte taptığım gruplardan biri daha.
ruhunu müzikle besleyen insanlar için vazgeçilmez olması muhtemel grup,yani benim öyle.kesinlikle dinlenmeli,sevilmeli,etrafa tanıtılmalı.
ruhunu müzikle besleyen insanlar için vazgeçilmez olması muhtemel grup,yani benim öyle.kesinlikle dinlenmeli,sevilmeli,etrafa tanıtılmalı.
yeni tool olmak istiyorlar galiba. Güzel grup. Dün de yeni albümleri çıkmış. Tool yeni albüm çıkarana kadar tav olmasak bari.
Edit: şu da tool olmadan 5 adım öncesi falan. Olacak olacak, ha gayret. https://youtu.be/pY8OTQx7myg
Edit: şu da tool olmadan 5 adım öncesi falan. Olacak olacak, ha gayret. https://youtu.be/pY8OTQx7myg
Yeni albümleri çıkmış.
https://play.spotify.com/...um/4rb4qHm3sKPFj4Fls1UR0j
https://play.spotify.com/...um/4rb4qHm3sKPFj4Fls1UR0j
ilk albümleri çok tool'a benzediği için eleştirilen grup. Neden eleştiriliyor olm bu sebepten mis gibi işte. Ben arada öyle tek tük Tool dinleyen adamım misal cognitive albümünü baştan sona en ufak sıkılma beliritisi göstermeden dinliyorum. Bir sonraki albümünde biraz daha farklı yönlere yönelmişlerdir.
tabula rasa, savia ve fraccions şarkıları güzel olan isveçli grup. net.
Orgazm gruplarından.
tool'a kulluk eden benim gibilerin kulağına iyi gelecek bir grup. Kalite bir kadroları da var. opeth'in eski davulcusu martin lopezi bass konusunda allah sayılabilecek steve digiorgio ve vokalini cidden beğendiğim, maynard'a benzettiğim joel ekelöf
Bu yılın başında çıkardılar albümlerini, savia ve delenda gibi öne çıkan şarkıları var. Ama favorim ideate acoustic versiyon. kesin dinlenmeli,
http://www.youtube.com/watch?v=qudj5fjvi5w
Bu yılın başında çıkardılar albümlerini, savia ve delenda gibi öne çıkan şarkıları var. Ama favorim ideate acoustic versiyon. kesin dinlenmeli,
http://www.youtube.com/watch?v=qudj5fjvi5w
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar