bugün

altıncı nesil, godoş yazar.

(#6324206) madem öyle kolay bi hakaret, bizde kendisine edelim!
altıncı nesil, totoş yazar.

iftiracı hiiii *
üstteki entrylere baktım ve sonrada entry sayısına, çok sevenim varmış.
(#6631806) çok güldürmüştür .
(#12866024)

kızgın yazar, onu kızdıranları kaynar kazana atmalı.

ayrıca (bkz: seviyorsan git konuş bence)
© copyright 2005 - 2026