bugün

sekizinci nesil yazar. formatı okuması önerilir.
(bkz: #173)
nickinde ciddi olup olmadığını düşündüğüm yazar.hoşgelmiştir.
başlık açmayı öğrettiğim 8.nesil yazardır kendisi.
Hoş gelmiş koştursun sözlüğe
(bkz: ayh shekerimm)
bir emoçi daha.
hayırlı olsun.
© copyright 2005 - 2026