bugün

dilerse partimizde yer alabilir, yakınımızdır.
Attan düşerek ölmek isteyen yazar. ilginç.
keşke sende olan fbli zekası "-de, -da" ekini ayrı yazmayı becerebilse...

(bkz: #24509461)
troll olma yolunda 11. nesilden giris yapmis gereksiz yazar, ellemeyin yazsın.
Hep gene imladıyla eleştirilen yazar. Değişik şeylerle gelin la. Bide bu gerzek iphonecular olmasa iyi olacak.
iktidar köpeği* sevici yazar.

joplanmayı çok sever. *
© copyright 2005 - 2026