bugün

1990' larda piyasaya sürülmüş olan , motor çetelerinin kavgası , motor yarışı , sopayla , zincirle adam dövme unsurlarını içinde barındıran oyun.
http://imgim.com/130220133099.jpg
bir türlü o rengarenk görüntüyü yok edemiyorum.
diğer oyunlarda böyle sorun yok. eski bilgisayarımda böyle bi sorunla karşılaşmamıştım. anlayan sevgili yazarların bi el atması rica olunur.
oynarken adını the peninsula zannettiğim * * , cd'si * kırılınca bir daha yükleyebilmek için yıllarca araştırıp bulamadığım oyundur *.

oyundaki mike ve marshall ibneleri dünyadaki bütün mike ve marshall'lardan nefret etmemi sağlamıştır. yarışa 15. sırada başlayan zavallı beni kaç kez sopa- tekme manyağı yaptılar, motorumu kaç kez pert ettiler bilmiyorum. allah belalarını versin.

pembe-sarı motor kıyafetini, kahramanın kazanınca "yea" diye bağırışını, tuvalet temizleyen koca kafalı herifi asla unutmayacağım.
Dünyanın gelmiş geçmiş en psikopat oyunlarından bir tanesidir.

Motor kullanırken diğer yarışçıya tekme atmak nedir ya. swh

Saygılar sunuyorum azizim...
Berbat grafiklere sahip süper oyun. Nasıl olduysa YouTube'da denk geldi ve birden 10 sene öncesine ışınlandım.
görsel
babamın pazar günleri disketten yükleyip oynattığı oyundu. ulan ne günlerdi be.
© copyright 2005 - 2026