bugün

Bu başlık nasıl açılmamış anlayamadım.
Günde 5-6 kere NTVspor da reklamı yapilan ayakkabıdır. Güzele benziyor. işlevleri hakkında henüz tam bilgim yok ancak olduğunda editlerim.
http://m.reebok.com/us/the_pump adresinden incelenebilir.
(bkz: reebok)
ilkokulda ayakkabının dil denilen bölümünün üstünde yarısı kesik turuncu bir basketbol topunun olduğu reebok pump ım vardı...o ayakkabı sayesinde nasıl bir şöhret kazanmıştım okulda bilemezsin sözlük... çocuklar bahçede durdurup ayakkabıyı o küçük pompanın şişirdiğini test ederlerdi...teey tey ne günlerdi!
Easy tone kadar olamasa da güzel ayakkabidir. Keşke başlığı da düzgün açsaydın.
© copyright 2005 - 2026