bugün

basbakan recep tayyip erdogan'in isminin 2. ab-afrika zirvesi'nde dagitilan brosurde yazilmis halidir.

http://www.milliyet.com.t...7/12/09/siyaset/asiy.html
ayrıca emin çölaşan da başbakanı aşağılamaya çalışmak için zaman zaman kendisinden bu şekilde bahsetmekteydi. tabi şimdi nerdedir, ne yapar, nasıl bahseder bilmiyoruz.
© copyright 2005 - 2026