bugün

Beyaz tenli, kızıl saçlı, renkli gözlü , rakı masasına oturmasını, dertleri dagitmasini bilen mükemmel insan, kadın gibi kadın.

Ben yuruyorum izninizle .
komünist, ülkücülere faşist diyip Türkçe konuşan sabah ezanı okunurken yatağında korkan insanımsı.
Biraz az yemesi gerekir.
Özgüven fışkırtan user.
Bende bu kadar olsa su an sözlükte olmazdım amk.
güzel bir insandır, aklı başında bir yazardır. iyi yazmalar diliyorum kendisine.
Hayır eli sürçmemiş. Sadece çok severmis manisasını.
En sevdiğim yazarlardandır.
Kendisine bir ara yürümek istediğim, fakat saçma sapan entryler kasıp dehşete düşürerek, hayal kırıklığına sebebiyet veren yazar. Elektrik alamadım canım. Bye.
rakı balıkla 45 plakalı ilde oturan yazar.
Bana aşık falan misin. Her listeye ekliyorsun falan yani olma sakın. Vallahi yakarım.
Canım ya sen beni taciz etmeyi bıraksan artık?
(bkz: silecesin yılmazı msnden). Kavga dediler geldik.
Bir yazar.
Ben tanımam kavga var dediler geldim.
görsel
Kavga mı var. izleyek o halde.
Bu yazara dokunmayın lan. Hemşerim o benim düdüklerim uyandırayım.

En azından nick altlarında kankacılık oynamayan, gereksiz egolara sahip olmayan, amacı sadece yazıp çıkmak olan bi yazarı üzmeyin. Sevdiğim bir yazardır kendileri.
En tatlı ve kızıl yazarlardandır demek yanlış olmaz.
(bkz: Burda ilgi bekleyen biri var beyler)

Dur dur gelirler şimdi.
Bi 20 kilo verse belki tatlı olabilir. şu an değil. Kim dediyse kandırmış seni.
Vayyyy kızlar ne hallere düşmüş, nick altlarını uplıyorlar.
© copyright 2005 - 2026