bugün
- sabah aç karnına içilen bira10
- alınan en güzel iltifat12
- arkadaşlar sizden bir şey rica edebilir miyim9
- ağaç gövdesi gibi bacakları olan kadın11
- sözlük kızından gelin olmaz13
- ayça tilki10
- 170 boyunda olduğum için hep reddedildim22
- vatandaşlık farkı alan otel21
- sözlükte ateist gibi takılan yahudiler9
- cumaya gidenlerin çok azalması23
- bik bik'in balona binmesi34
- anın görüntüsü15
- 1 m dolara bu bebeğe sertçe tokat atar mısınız11
- bir kadının yemek ısmarlaması14
- ideal duş alma sıklığı14
- türkiyede çok abartılan arabalar8
- futbolcu ismiyle nick almak10
- diyanet işleri başkanına audi 6 tahsis edilmesi15
- icardi190524
- artificialintelligence15
- icardi1905 silik olsun kampanyası17
- kız mı erkek mi belli olmayan yazarlar8
- adanada polisin saldırganın ayağına sıkması14
- icardiyi tokat manyağı yapmak12
- yol bitimindeki kuytu mekan8
- suriyeliler suriye'ye dönsün9
- erkeğe ne hediye alınır31
- sırtınızı bir sözlük kızına dayar mısınız17
- uzağı göremeyen insan10
- millet açsa neden kafeler tıklım tıklım19
- 27 nisan 2024 fenerbahçe beşiktaş maçı24
- integralin müfredettan kaldırılması10
- 26 nisan 2024 adana demirspor galatasaray maçı15
- kültürlü entelektüel alçak gönüllü güzel kadın13
- nickini google da aratınca çıkan ilk görsel12
- seni seviyoruz insan olmaya çeyrek kala8
- bik bik moderatör olunca bana kız ayarlar mı10
- antalya'ya abartılmış şehir diyen göt11
- nervio'nun ellerinde cenneti koklamak9
john cameron mitchell'ın yönettiği başrollerinde nicole kidman ve aaron eckhart'ın olduğu 2010 yapımı amerikan filmi.
vizyona girmedi bizde, ben deniz dayanamadı ve izledi.
düşünüyorum ve ne yazcam bilemedim. kararsızlık yaşıyorum şu anda filmi sevdim mi, sevmedim mi diye... kötü diyemem asla ama çok iyi de diyemem.
ama şunu diyebilirim ki, kidman çok iyi bir oyuncu ve çok güzel bir kadın.
ve de şunu diyebilirim ki, amerikan sineması artık bu işi layıkı ile beceremiyor.
avrupa sinemasındaki duygu yoğunluğu ve detayların güzelliği ( bu tarz fillmler için konuşuyorum) amerikan sinemasında yok. (istisnalar var elbet)
neyse konu uzun.
yine de siz filmi izleyin, acının güzel bi yanı var. onu görün.
vizyona girmedi bizde, ben deniz dayanamadı ve izledi.
düşünüyorum ve ne yazcam bilemedim. kararsızlık yaşıyorum şu anda filmi sevdim mi, sevmedim mi diye... kötü diyemem asla ama çok iyi de diyemem.
ama şunu diyebilirim ki, kidman çok iyi bir oyuncu ve çok güzel bir kadın.
ve de şunu diyebilirim ki, amerikan sineması artık bu işi layıkı ile beceremiyor.
avrupa sinemasındaki duygu yoğunluğu ve detayların güzelliği ( bu tarz fillmler için konuşuyorum) amerikan sinemasında yok. (istisnalar var elbet)
neyse konu uzun.
yine de siz filmi izleyin, acının güzel bi yanı var. onu görün.
bu gece afiyetle izleyeceğim filmdir. türkiye'de 11 şubat 2011'de gösterime girecekmiş. o zamana kadar beklenir mi? tabii ki hayır. bir filmde nicole kidman varsa, tereddütsüz izlenir.
ing. tavşan yuvası demektir. ayrıca altın küre adaylıkları olan muhtemelen oscar adaylıkları da olacak olan filmdir.
bu akşam izledim biraz yorumlayayım dedim: ilginç denecek kadar farklı değil ama acıyı hissettirebilen bir filmdi bana göre... film temelde "herkes acısını kendi yöntemiyle yaşar" cümlesine dayanıyor diyebiliriz. kimileri ot içerken kimiler etrafa saldırır. temelde böyle bir acı, yani çocuk kaybetmeyi tutunacak birşeyler arayarak atlatmaya çalışlar. filmde gördüğümüz çift de böyle aslında... becca da howie de aynı evin içinde yaşasalarda acılarını kendilerince yaşıyorlar. becca'nın ailesiyle iletişimi inişli çıkışlı, etrafa negatif elektrik yaysa da söyledikle hiç de mantıksız değil... howie ise daha uysal gibi görünüyor. onun atlatma yöntemleri biraz daha farklı...
senaryoyu beğendim aslında, hissetmemiz gereken acıyı gözümüze soka soka anlatmıyor, biraz dolaylı yollar seçmiş. bu durum yer yer yüzeyselliğe kayabiliyor ama sonuçta ne demek istediğini anlatabiliyor. zira final sahnesinde boğazım düğümlendi ve film tamamlandı. sinematografik açıdan kayda değer pek birşey yok ama performansları beğendim. nicole kidman bir dram kadını bana göre. her ruh halinin içine girebileceğini düşünüyorum... aaron eckhart da hiç fena değildi...
film biraz türünü sevene hitap ediyor. yavaş ilerliyor ve ağır bir temposu var. birkaç çıkış noktası var yeterli gelmeyebilir tabi... ben tavsiye ederim ama izlemeden önce bunları gözönünde bulundurun.
nicole kidman bu performansıyla altın küre'ye aday. alırsa hakeder ama natalie portman'ın black swan performansından daha fazla ümitliyim...
bu akşam izledim biraz yorumlayayım dedim: ilginç denecek kadar farklı değil ama acıyı hissettirebilen bir filmdi bana göre... film temelde "herkes acısını kendi yöntemiyle yaşar" cümlesine dayanıyor diyebiliriz. kimileri ot içerken kimiler etrafa saldırır. temelde böyle bir acı, yani çocuk kaybetmeyi tutunacak birşeyler arayarak atlatmaya çalışlar. filmde gördüğümüz çift de böyle aslında... becca da howie de aynı evin içinde yaşasalarda acılarını kendilerince yaşıyorlar. becca'nın ailesiyle iletişimi inişli çıkışlı, etrafa negatif elektrik yaysa da söyledikle hiç de mantıksız değil... howie ise daha uysal gibi görünüyor. onun atlatma yöntemleri biraz daha farklı...
senaryoyu beğendim aslında, hissetmemiz gereken acıyı gözümüze soka soka anlatmıyor, biraz dolaylı yollar seçmiş. bu durum yer yer yüzeyselliğe kayabiliyor ama sonuçta ne demek istediğini anlatabiliyor. zira final sahnesinde boğazım düğümlendi ve film tamamlandı. sinematografik açıdan kayda değer pek birşey yok ama performansları beğendim. nicole kidman bir dram kadını bana göre. her ruh halinin içine girebileceğini düşünüyorum... aaron eckhart da hiç fena değildi...
film biraz türünü sevene hitap ediyor. yavaş ilerliyor ve ağır bir temposu var. birkaç çıkış noktası var yeterli gelmeyebilir tabi... ben tavsiye ederim ama izlemeden önce bunları gözönünde bulundurun.
nicole kidman bu performansıyla altın küre'ye aday. alırsa hakeder ama natalie portman'ın black swan performansından daha fazla ümitliyim...
hüznün filmi. filmin her karesinde bir ağırlık, bir keder perdesi var. performansların neredeyse hepsi o perdeden bakıyor. çünkü karakterlerin neredeyse hepsinin yakın zamanda tattığı bir acısı var. çok katmanlı bir senaryosu yok ama hollywood'dan beklenmeyecek derecede de bağımsız bir duruşu var. acıyla terbiye edilmiş hayatlardan izlenebilir bir kesit sunuyor bizlere.
oyunculuklara gelince pek bir olumsuzluk göze çarpmıyor, özellikle nicole kidman, miles teller ve aaron eckhart gayet başarılı.
oyunculuklara gelince pek bir olumsuzluk göze çarpmıyor, özellikle nicole kidman, miles teller ve aaron eckhart gayet başarılı.
posteri ünlü poster sitesi imp awards tarafından 2010 yılının en iyi posteri olarak seçilmiş filmdir.
en iyi seçilen posteri için:
görsel
en iyi seçilen posteri için:
görsel
tavşanın deliği..merak etmiyorum.
istanbul film festivali kapsamında bir çok sinemada gösterime girecektir.
izlenmesi gerekli filmlerden hele ki aaron eckhard oynuyorsa
izlenmesi gerekli filmlerden hele ki aaron eckhard oynuyorsa
amerikan sinemasının son zamanlardaki en iyi örneklerinden biri olan film. hayatında kayıp yaşamış insanların dilini konuşabilmeyi başarmıştır. üstelik bunu yaparken ajitasyona yenilmez.
--spoiler--
acın hiç geçmeyecek, ama şekli değişecek, bir tuğla gibi onu sürekli yanında taşıyacaksın.
--spoiler--
--spoiler--
acın hiç geçmeyecek, ama şekli değişecek, bir tuğla gibi onu sürekli yanında taşıyacaksın.
--spoiler--
hayattan bezdirmiş filmdir.filmin ilk 1 saati ne olduğunu anlayamadım sonradan anladım ki çocuk ölmüş nicole kidman çocuğunu yanlışlıkla öldüren gençle muhabbet ediyor.vay anam vay.izlemeyi zevkli kılan tek şey nicole kidman'ın oyunculuğu onun dışında film'de pek bir numara yok.
güncel Önemli Başlıklar