bugün
- kıskanmak5
- bir insanı sevmek11
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- devlet gücü5
- yazarların imza parfümleri7
- akp seçmeni2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı12
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- mutluluğun fark edilmemesi6
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- insan5
- m r e r e c t o4
- 2026 dünya kupası22
- ibadet3
- anlamak3
- my number one3
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- naruto dayi3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- oyuncu koltugu2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- ameliyat olmak8
- haitinin gol atmış olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- futbol16
- dünya8
- dil3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- berhan şimşek2
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- kolu kıllı kız4
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- fazla kilo2
- pakistan3
- hindistan3
- guyana4
- kemal kılıçdaroğlu18
hoşgelmiş altıncı nesil. dikkatli yazılarını merakla bekliyoruz...
(bkz: unutmayan reloaded)
(bkz: #37583325)
hem nesildaş hem de kaderdaş olduğumuzu öğrendiğim yazar... üzülme kardeşim aynı sıkıntıları ben de yaşadım.
ilk süreç çok acı çektiriyor kabul ediyorum, mahkemede kağıt üstünde evlilik bitti sanıyorsun ama ortada çocuk var yine bitmiyor... oğlunu yeterince görememekte çok koyar iyi bilirim.
"toplum baskısı sonucu evleniyor insanlar daha önce farkında olmadıkları özgürlüklerini kaybettiklerini anladıkları anda da boşanmak istiyorlar" falan gibi zevzeklikler yapanlara aldırma. ailenin dağılmaması için gereken her şeyi yapmış ama sonuç alamamışsan, bitmiştir.
çocuğun da olduğuna göre artık planlanacak şeyler onunla alakalıdır.
benim için de evlilik çürük bir diş gibi olmuştu adeta. hal böyle olunca çektiresiye kadar ağrı yapıyor. kurtulmaktan başka bir çaren yok.
boşanmaktan başka çare kalmadığına eminsen, evliliğin her 2 tarafta çirkefleşmeden bitirilmesine ön ayak olmalısın.
sonuç olarak neresinden bakarsan bak bok gibi sıkıntılı bir süreç ve kısır bir döngü. evlilik bir sözleşme esasen, çıkarların hüküm sürdüğü bir anlaşma. çıkarın olduğu yerde çatışma var. çatışmanın olduğu yerde çözümsüzlük. çözümsüzlüğün olduğu yerde de en sonunda ayrılık.
bu yüzden daima sakin kalmaya ve kontrolü kaybetmemeye çalış. olan oldu. geleceğe bak.
geriye kalan ise her iki taraf için "başarısızlık" hissi olacak ve inan bana o "yanlış ata oynamışlık" hissi yıllarca geçmiyor.
hem nesildaş hem de kaderdaş olduğumuzu öğrendiğim yazar... üzülme kardeşim aynı sıkıntıları ben de yaşadım.
ilk süreç çok acı çektiriyor kabul ediyorum, mahkemede kağıt üstünde evlilik bitti sanıyorsun ama ortada çocuk var yine bitmiyor... oğlunu yeterince görememekte çok koyar iyi bilirim.
"toplum baskısı sonucu evleniyor insanlar daha önce farkında olmadıkları özgürlüklerini kaybettiklerini anladıkları anda da boşanmak istiyorlar" falan gibi zevzeklikler yapanlara aldırma. ailenin dağılmaması için gereken her şeyi yapmış ama sonuç alamamışsan, bitmiştir.
çocuğun da olduğuna göre artık planlanacak şeyler onunla alakalıdır.
benim için de evlilik çürük bir diş gibi olmuştu adeta. hal böyle olunca çektiresiye kadar ağrı yapıyor. kurtulmaktan başka bir çaren yok.
boşanmaktan başka çare kalmadığına eminsen, evliliğin her 2 tarafta çirkefleşmeden bitirilmesine ön ayak olmalısın.
sonuç olarak neresinden bakarsan bak bok gibi sıkıntılı bir süreç ve kısır bir döngü. evlilik bir sözleşme esasen, çıkarların hüküm sürdüğü bir anlaşma. çıkarın olduğu yerde çatışma var. çatışmanın olduğu yerde çözümsüzlük. çözümsüzlüğün olduğu yerde de en sonunda ayrılık.
bu yüzden daima sakin kalmaya ve kontrolü kaybetmemeye çalış. olan oldu. geleceğe bak.
geriye kalan ise her iki taraf için "başarısızlık" hissi olacak ve inan bana o "yanlış ata oynamışlık" hissi yıllarca geçmiyor.
bir kaç girisini okudum, sonra baktım ki uzun süredir sözlüğe uğramıyor. boş muhabbet yapmayan güzel bir yazar imiş. umarım sağlığı sıhhati yerindedir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar