bugün

konforlu, hem yazın hem kışın giyilebilecek, renk renk çeşitleri bulunan ve bana göre puma'nın en iyi modeli olan ayakkabıdır.

http://www.google.com.tr/...&biw=1024&bih=654
rahat olmasiyla birlikte pahali olan da ayakkabi. flo'da 259 tl'ye satiliyor.
2009 mayıs ayında 125 tl ye aldığım ayakkabı, temmuz 2009 da çalınmıştı kapımın önünden. ne acıydı.
© copyright 2005 - 2026