bugün
- velvet14
- düşün ki o bunu okuyor15
- aşk her şeyi affeder mi4
- hızlı para kazanmanın yolları3
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- gün gelecek dün olacak5
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- sarıklı yahudi3
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- gülüm diyen kız10
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- yılmaz güney hayranı solcu feminist2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- sözlük kızlarının vücutları15
- erken uyumak2
- yılmaz güney12
- 25 haziran 20262
- iveco daily2
- kuzenin içine boşalmak14
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- egay sucukcu7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- black mirror3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- anın görüntüsü18
- mutsuz olalım3
- adana2
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- golden brown2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- otopsiraporlari6
- geceye bir ayet bırak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- kemal kılıçdaroğlu18
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- online listesi2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- namaz takkesi5
- alstom citadis2
- ameliyat olmak6
- ilginç şeyler2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
görsel
özellikle atmosferiyle ve müzikleriyle beni büyüleyen, yeni nesil bir pinball oyunu.
zaten yıllar önce liseye giderken fx2 oyununu oynuyordum, aşırı da keyif alırdım. şimdi de yıllar sonra fx3'e taktım kafayı, ve oyundan çıkamıyorum sözlük artık ne özelliği varsa bağımlısı oldum. zaten ben pinball hastasıydım. ilkokula giderken windows xp'de bulunan space pinball'ı az sömürmüyordum. oyunu ilk önce steam'den edindim, oynaması ücretsiz. ancak neredeyse hiçbir masa açık değil. adam diyor ki her masa için 200 tl ver, al ne pok yersen ye. haydi birini aldın, ikincisini de aldın ama türkiye şartlarında bu fiyat çok fazla değil mi? oyun aşırı iyi olsa da biraz kazık gibi geldi bana. ama adamların suçu da yok, dolar bazından hesaplıyor olabilirler. ben de gittim mecbur korsan indirdim, tuhaf şekilde steam'de ki versiyondan daha stabil çalışıyor ve herhangi bir virüs uyarısı da almadım. yine de nasıl oynayacağınız size kalmış.
arkadaşlar oyun çok güzel. birsürü masa var. marvel yapımlarının pinball'larından tutun da, the walking dead, portal, alien isolation gibi oyunlara özel de pinball masaları mevcut. az önce the walking dead pinball'ından çıktım, halen daha büyüsü üzerimde. bir de her bölüme ayrı müzikler, enfes ses efektleri ve yaptığınız kombolara göre özel animasyonlar, the walking dead'e has atraksiyonlar ve daha fazlası... bu konuda söyleyebileceğim tek bir şey dahi yok. bir başyapıt. ve açıkçası oyuna sanırım beni bunlar bağımlı etti, müziklerle birlikte. keşke rdr, gta gibi rağbet seviyesi yüksek olsa, ve değeri bilinse... ama herkesin tarzı değil bu tip oyunlar tabii ki.
arkadaşlar müzikler efsane. gerçekten hangi müzisyene emanet edilmiş bilmiyorum ama, menü müziğinin efsaneliğinden tutun da oyun içi müziklere kadar heerr detay özel müziklerle donatılmış durumda. hani bazen sırf müziği dinlemek için menüde bekliyorum, ya da oyun bitince... müzikleri için de söyleyebilecek tek kelimem yok. hatta birini bırakayım, dinlemeye doyamıyorum çünkü;
https://www.youtube.com/w...b_channel=LeqendLashMusic
ne diyebilirim, gerçekten benim gibi pinball, tetris gibi oyunların hastası olanlara sonuna kadar tavsiye ediyorum... asla pişman olmayacaksınız!
özellikle atmosferiyle ve müzikleriyle beni büyüleyen, yeni nesil bir pinball oyunu.
zaten yıllar önce liseye giderken fx2 oyununu oynuyordum, aşırı da keyif alırdım. şimdi de yıllar sonra fx3'e taktım kafayı, ve oyundan çıkamıyorum sözlük artık ne özelliği varsa bağımlısı oldum. zaten ben pinball hastasıydım. ilkokula giderken windows xp'de bulunan space pinball'ı az sömürmüyordum. oyunu ilk önce steam'den edindim, oynaması ücretsiz. ancak neredeyse hiçbir masa açık değil. adam diyor ki her masa için 200 tl ver, al ne pok yersen ye. haydi birini aldın, ikincisini de aldın ama türkiye şartlarında bu fiyat çok fazla değil mi? oyun aşırı iyi olsa da biraz kazık gibi geldi bana. ama adamların suçu da yok, dolar bazından hesaplıyor olabilirler. ben de gittim mecbur korsan indirdim, tuhaf şekilde steam'de ki versiyondan daha stabil çalışıyor ve herhangi bir virüs uyarısı da almadım. yine de nasıl oynayacağınız size kalmış.
arkadaşlar oyun çok güzel. birsürü masa var. marvel yapımlarının pinball'larından tutun da, the walking dead, portal, alien isolation gibi oyunlara özel de pinball masaları mevcut. az önce the walking dead pinball'ından çıktım, halen daha büyüsü üzerimde. bir de her bölüme ayrı müzikler, enfes ses efektleri ve yaptığınız kombolara göre özel animasyonlar, the walking dead'e has atraksiyonlar ve daha fazlası... bu konuda söyleyebileceğim tek bir şey dahi yok. bir başyapıt. ve açıkçası oyuna sanırım beni bunlar bağımlı etti, müziklerle birlikte. keşke rdr, gta gibi rağbet seviyesi yüksek olsa, ve değeri bilinse... ama herkesin tarzı değil bu tip oyunlar tabii ki.
arkadaşlar müzikler efsane. gerçekten hangi müzisyene emanet edilmiş bilmiyorum ama, menü müziğinin efsaneliğinden tutun da oyun içi müziklere kadar heerr detay özel müziklerle donatılmış durumda. hani bazen sırf müziği dinlemek için menüde bekliyorum, ya da oyun bitince... müzikleri için de söyleyebilecek tek kelimem yok. hatta birini bırakayım, dinlemeye doyamıyorum çünkü;
https://www.youtube.com/w...b_channel=LeqendLashMusic
ne diyebilirim, gerçekten benim gibi pinball, tetris gibi oyunların hastası olanlara sonuna kadar tavsiye ediyorum... asla pişman olmayacaksınız!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar