bugün

Paranormal serisinin sonu olan filmdir.Berbat mıdır derseniz evet berbattır.Artık paranormallikten çıkmış.Fantastik-korku moduna geçmiştir.izledim ve hiç beğenmedim.ilk 4 filmin güzel resmi yanında bir utanç resmi olarak kalacaktır.
bir devam filmi.
ya iyi olan hangi serisi var ki de bu iyi olsun, berbat diyeceksiniz tabi. berbat ötesi hatta.
© copyright 2005 - 2026