etik kurulunun başına getirilmiş hukuk profesörü. kimin şike yaptığını kimin ligden düşürüleceğini belirleyen kurulun başında olduğuna göre işi çok zor.

http://web.deu.edu.tr/hukuk/akademik/cv/oatalay.htm
boş insan. şuan yazdığı rapor u okudu ve kaan bey 'ben bilmiyorum bunu' diyor. yazık vallahi..
medeni usul anlatımı pek indirgeli.

edit: ikinci paragrafı okumamışım lan.. 2 sayfa noktasız cümlesi vardır.
Derslerinde hak hukuk adalet üzerine cok duran sempatik bir insandır.
© copyright 2005 - 2026