bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı7
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- toplu taşıma aracı2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- devşirmelik makamı13
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- tarot falına inanan salak8
- 0 0 75
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- su içmekten göbeğin çıkması2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- biz arap değiliz biz türk üz8
- tekerlek kaşar4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- frenkler2
- yaz aşkı bulamamak2
- 2026 dünya kupası15
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
hoş gelmiş nesildaş . aynı zamanda yoldaşmış . sözlüğe yaralı olması dileğiyle .
(#11831539) entrysi ile yarmış yazar. hep böyle devam etmesi temennisi ile.
beni facebook'tan yakalayabilme gibi müthiş özelliklere sahip yazar.
nikime cevap niteliğinde nik almış yazar. hoş gelmiştir.
yeni bir yazar.
hoşgelmiştir.
hoşgelmiştir.
mamağnemdir. kalemi kadar karakteri de sağlam olan, ulu sözlüğü yücelticek yazarlardan biridir. kardeşten ötedir. candır. falan fişmandır.
sakalı akabilen kardeşimdir kalemi sağlamdır gerisini siz doldurun.
(#11894329)
evet şimdi sıra bana geldi. bekledim, sabrettim. pardon ne yazmıştın nick altıma bir hatırlayalım istersen(gerçi entry nosunu da verdim ama);
"demek ki neymiş? büyük lokma yicekmişiz, büyük konuşmucakmışız.
+ neydiii... hayallerde mi yaşıyordu bazı bünyeler?
- ya şey aslında öyle demek istemedim ben...
+ hadi aslanım hadi.
- zaten bizim ihtiyacımız yoktu ki ersan gülüme.
+ hmm tamam."
şimdi acaba ne yazsam. senin ne kadar tez canlı bir yazar olduğunu mu? beşiktaş kimdir? kudreti nedir? neler yapabilir? bunları mı yazsam, yoksa bi tarafa kaçan entryler başlığı altında tarih sayfasındaki yerini altın harflerle yazdırdığını mı? veya en iyisi ben bunların hiçbirini yazmadan sen sessiz sedasız entryni mi silsen acaba. ama bir sözünde de çok haklıydın "büyük lokma yiyecekmişiz, büyük konuşmayacakmışız." bak tekrar hatırlatıyorum sana;
(bkz: inönü bizimdir direkleri sizindir)
evet şimdi sıra bana geldi. bekledim, sabrettim. pardon ne yazmıştın nick altıma bir hatırlayalım istersen(gerçi entry nosunu da verdim ama);
"demek ki neymiş? büyük lokma yicekmişiz, büyük konuşmucakmışız.
+ neydiii... hayallerde mi yaşıyordu bazı bünyeler?
- ya şey aslında öyle demek istemedim ben...
+ hadi aslanım hadi.
- zaten bizim ihtiyacımız yoktu ki ersan gülüme.
+ hmm tamam."
şimdi acaba ne yazsam. senin ne kadar tez canlı bir yazar olduğunu mu? beşiktaş kimdir? kudreti nedir? neler yapabilir? bunları mı yazsam, yoksa bi tarafa kaçan entryler başlığı altında tarih sayfasındaki yerini altın harflerle yazdırdığını mı? veya en iyisi ben bunların hiçbirini yazmadan sen sessiz sedasız entryni mi silsen acaba. ama bir sözünde de çok haklıydın "büyük lokma yiyecekmişiz, büyük konuşmayacakmışız." bak tekrar hatırlatıyorum sana;
(bkz: inönü bizimdir direkleri sizindir)
entrylerini okudukça eski bi dostla karşılaşmış gibi oluyorum, kendisiyle sabaha kadar çekirdek çitilebilir.
her işine gelmeyene 'kafasız, akıl yoksunu, faşist, en az pkk kadar bölücü, yobaz' diye sıfatlar üreten troll.
yarın, yine yeni bir gün denip her zamankilerden biri olacak. yeterince alınamamış uyku, dengesiz besin, kalabalık, bölümün en sıkıcı hocası...
yarınını böyle gören yazar. kendini belirli kalıplara sıkıştıran, yükselmesine izin vermeyen yazar. zincirlerini kırması gereken yazar. güzel bir hayatı olan, daha güzel bir hayatı olacak yazar. daima arkasında kardeşleri olduğunu bilmesi gereken yazar.
yarınını böyle gören yazar. kendini belirli kalıplara sıkıştıran, yükselmesine izin vermeyen yazar. zincirlerini kırması gereken yazar. güzel bir hayatı olan, daha güzel bir hayatı olacak yazar. daima arkasında kardeşleri olduğunu bilmesi gereken yazar.
yarının tahmin edilinilebilir olduğunu bilen yazar. geçen 1 haftaya bakılır, ortalaması alınır. geçen son 1 kaç aya bakılır, ortalaması alınır. arada pek fark yoksa yarın da ortalamadaki gibi geçecektir. yeni sabahların bir anlamının olmayacağının farkındadır.* amaaa... ama. bir şeyin daha farkındadır. kardeşleri yine onun yanında olacaktır. özellikle bulaşıkta.***
allah belanı versin yazarı. o değil zamanında sevgilin olmuş insanın hangi boku ne zaman yediğini bile bilmiyosun*
(#14215276) anlatıyım ben sana; kızla 11.sınıfta bir dönem çıktın, kız sana hallendi sen elleşmedin. ateş seni çağırdı sen meyil vermedin, ama o ateşin sönmesi gerekiyordu. o dönemin yazında kızımız ateşini söndürdü, ardından kürtaj neyin oldu. hatta bu yüzden son sınıfta antalya'ya döndü. bir daha geçmişin hakkında bişey yazıcağında önce bana danış* komik mi lan puştogli? neyse.
olm o değil ben harbiden gidicem doktora kanka, çok ciddiyim yani bu konuda. bunu yazarken bile aklım gitti gitti geldi, nasıl bi dikkat sorunudur arkadaş bu..
(#14215276) anlatıyım ben sana; kızla 11.sınıfta bir dönem çıktın, kız sana hallendi sen elleşmedin. ateş seni çağırdı sen meyil vermedin, ama o ateşin sönmesi gerekiyordu. o dönemin yazında kızımız ateşini söndürdü, ardından kürtaj neyin oldu. hatta bu yüzden son sınıfta antalya'ya döndü. bir daha geçmişin hakkında bişey yazıcağında önce bana danış* komik mi lan puştogli? neyse.
olm o değil ben harbiden gidicem doktora kanka, çok ciddiyim yani bu konuda. bunu yazarken bile aklım gitti gitti geldi, nasıl bi dikkat sorunudur arkadaş bu..
uzun yazı yazarıdır.
(bkz: #16000000)
16 milyonuncu entry'i girerek zall tarafından papua yeni gine'de tatil kazanan yazar. hayırlı olsun.
16 milyonuncu entry'i girerek zall tarafından papua yeni gine'de tatil kazanan yazar. hayırlı olsun.
(#11831539) bir fenerbahçeli olarak beni de güldürmüştür.
Sözlükte okuyan nadir yazarlardandır,entrylerini okuyunca keyifli bir insan olduğunu söylemek de mümkün, neşesi bol olsun.
aşırı mı solcu? tam bir içten yanmalıdır kendisi. içten yanmalı solcu. grup yorum dinler aşka gelir, bi kaç haber görür gaza gelir. o kadar. süper karizmayla punk'a zaten bwahahaha diye battaniye altından güldüm. beni niye pohpohluyosun kardeşim? yok benim dedem şöyle büyük ağaymış da... yok benim dedemin katırları kimsede yokmuş da... beni methetme kardeşim bana para ver.
ailecek takip ediyoruzdur.*
en yakın arkadaşlarına özel mesaj yoluyla nick altıma yazar mısın diye ricada bulunan, köpek çeken aşağılık yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar