abd ziyareti sırasında başbakan erdoğan'ın gördüğü cafenin adıdır. sahibi ise türktür. ayrıca başbakan cafe'nin iyi iş yaptığınıda vurgulamıştır.

http://haberturk.com/habe...cat=200&dt=2009/10/03
karşısına "anneni de al gel boya fırçası bıyıklı -bar"ı açmayı planladığım kafe...
(bkz: velev ki italat ihracat aş)
mottosu "özelleştirmeniz bir dakikada hazır" olan cafe.
türk ve israilli iş ortakları tarafından rte'den esinlenilerek açılmış cafe'dir.

http://media2.ntvmsnbc.co...ute%20cafe-HM.hmedium.jpg
akıllıca bir harekettir..paraya para demez bu kişiler.
© copyright 2005 - 2026