bugün

kendi içinde ergenlik sorunları olan liseli.
sabahın köründe ders işlemeyecek evde uyuyacaktır.
en iyisini yapan liselidir. lise dönemimi hatırlıyorum devamsızlık hakkımı sonuna kadar kullanırdım hasta olduğumda alabildiğim kadar uzun rapor alırdım birde öneri vereyim mesela devamsızlık daha sınıra dayanmadı hemen rapora yüklenmeyin azar azar kullanın mesela cumaları gitmeyin okula mis gibi üç gün tatil olur ya da cuma gidin çarşamba gitmeyin. mümkünse liseye hiç gitmeyin açık öğretimden devam edin.
© copyright 2005 - 2026