bugün
- kadir inanır'ın vefatı6
- herkesle iyi anlaşan insan10
- saraca finch house7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- cüneyt arkın3
- tüm çıplaklığımla burdayım5
- bili bili yumurta3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- istanbul6
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- ekşi ekşi kokan kezo2
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- gönül adamı2
- anın görüntüsü24
- 28 haziran 20263
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- thereads2
- kemalist dünya26
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- elon musk3
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- tamar tanrıyar4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- mola4
- su içmek2
- kemal kılıçdaroğlu15
- ilkin aydın2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- genç olmanın en güzel yanı6
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- genç görünmeye çalışmak7
Çok iddialı bir hanımefendi.
inanır mısınız bırak düşürmek, adını söylemeyenler var..
sünni olmadığını söyleyen ve şiilere karşı çıkan yazar.
büyük ihtimal harici.
büyük ihtimal harici.
çabuk o telefonundan çıkış yap adam gibi iznini kullan pis vasat troll. *
izinli ama deli gibi trolüyor, çıkış yapmamış kurnaz. ehehe.
izinli ama deli gibi trolüyor, çıkış yapmamış kurnaz. ehehe.
bizim burda bunun gibilere hangi mezhebe kulluk ediyor belli değil derler.
aslında kafa izni aldım. sonra çıkış da yaptım. ama bir an aklıma androidapp olduğu geldi. dedim acaba oraya da mı giriş yapamıyoruz. bir deneyeyim dedim nitekim bu haldeyiz.
ben trollemem ama azerilerden çok nefret ederim onlara söylemeyeceğim laf da yoktur ki hakediyorlar.
sünni dediğin kerbela karşısında olmuş bir şeyler tavrı takınır, muaviyeye laf edemez korkudan.
şii dediğin hz. ali dışındaki herkese söver bir de gidip kendini keser buna da islam der.
mezhebim yok vesselam.
ben trollemem ama azerilerden çok nefret ederim onlara söylemeyeceğim laf da yoktur ki hakediyorlar.
sünni dediğin kerbela karşısında olmuş bir şeyler tavrı takınır, muaviyeye laf edemez korkudan.
şii dediğin hz. ali dışındaki herkese söver bir de gidip kendini keser buna da islam der.
mezhebim yok vesselam.
Mezhep belli değil , etnik köken belli değil , siyasi görüş belli değil .
böyle ortaya karışık bir yazar , kendine özgü düşünceleri olan.
Kemalist , Sünni , samanist , şia , muhafazakâr , Türk , çeçen böyle acaip bir yazar *
böyle ortaya karışık bir yazar , kendine özgü düşünceleri olan.
Kemalist , Sünni , samanist , şia , muhafazakâr , Türk , çeçen böyle acaip bir yazar *
milleti gayet bellidir her zaman derim benim gurur duyduğum bir çeçenliğim var ve aynı zaman türk olmaktan zerre bir çekincem yok. ben hem çeçen'im ve kendi milletimin elbette milliyetçisiyim. ama kan olarak değil belki ama ruh olarak da türküm ben. ne mutlu türküm diyene sözünü anlamış biriyim. türk milliyetçisiyim. hem çeçen hem türküm zerre de çekinmiyorum bunu söylerken aksine bazı tiplerin çekemediğini biliyorum ve onları rahatsız ettiğime gülüyorum.
atatürkçüyüm gayet açık ve net. ya ne olacağıdı ? biri atatürkçü değilse sorun vardır onda zaten.
mezhep konusu da hiç ilgilendirmiyor beni. kuranda yazana mı -dininizi bölenlerden olmayın- yoksa buradaki tiplerin sözlerine mi bakacağız.
ulan şaka maka ben ne yesem evde yemek yok diye düşünüyorum bunların uğraştığı şeye bak.
sevmiyorsan muhattap olma kardeşim bizde ortam böyle vallah.
atatürkçüyüm gayet açık ve net. ya ne olacağıdı ? biri atatürkçü değilse sorun vardır onda zaten.
mezhep konusu da hiç ilgilendirmiyor beni. kuranda yazana mı -dininizi bölenlerden olmayın- yoksa buradaki tiplerin sözlerine mi bakacağız.
ulan şaka maka ben ne yesem evde yemek yok diye düşünüyorum bunların uğraştığı şeye bak.
sevmiyorsan muhattap olma kardeşim bizde ortam böyle vallah.
la bi git demek istediğim yazar.
Git la bi demek istediğim yazar.
git bi la demek istediğim yazar.
terörist olması muhtemel çeçen kızı. belinde bombayla gezdiğini düşünüyorum.
sessiz sedasız sözlükten ayrılmış yazar. gerçek hayatında başarılar dilerim.
(bkz: incirler olana kadar kalsaydın bari)
nickaltımı açan eski yazar. iyi atışırdık kendisiyle. nerdesin hemşerim...
nickaltımı açan eski yazar. iyi atışırdık kendisiyle. nerdesin hemşerim...
Şimdi çeçenlere terörist diyen mal zihniyeti anlamış değilim hala. Bölücü örgütlere terör örgütü denir. Ülkesini koruyan onurlu şerefli savaşanlara asker denir mücahit denir. Onuru gururu araştır önce. Googleye şeref şan cesur yaz ara çeçen gelir karşına.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar